مجموعه‌های جدید اینستاگرام باغبانی در سالن آفتاب‌گیری انتاریو را روشن می‌کند.

هر کسی که در باغبانی کار می کند به شما خواهد گفت که این صنعت گرم و دلپذیری است. به ویژه برای کسانی که در “آفتابخانه” جنوب انتاریو – پایتخت گلخانه های آمریکای شمالی – زندگی و کار می کنند. در AMA Horticulture، ما این امتیاز را داریم که با یک جامعه شگفت انگیز از پرورش دهندگان و مراکز باغ در Kingsville و Leamington همکاری کنیم. ما می خواهیم مردم ببینند و احساس کنند که زندگی در گوشه ای از صنعت باغبانی ما چگونه است. به همین دلیل است که ما «مکان در خورشید» را راه‌اندازی می‌کنیم، مجموعه‌ای از عکاسی خلاقانه جدید که زندگی روزمره در AMA را روشن می‌کند و نمایی اجمالی از صحنه باغبانی در سالن آفتاب‌گیری را ارائه می‌دهد.

“جامعه ما یک مرکز باغبانی است، با سطح زیر کشت گلخانه ای بیشتر از هر منطقه دیگری در آمریکای شمالی. Connie Bradt، مدیر عامل AMA Horticulture می گوید: اگر می خواهید در زمینه باغبانی پیشرفته باشید، باید مدتی را در جنگل بگذرانید.

منبع: amahort.com





منبع

جایگاه ما در خورشید چهارشنبه های در میان منحصراً در اکانت اینستاگرام این شرکت اجرا می شود. سریال را در @amahort دنبال کنید یا هشتگ #AMAplaceinthesun را جستجو کنید.

منطقه ما از مراکز شهری مانند تورنتو دور است و جذب استعدادها از این طریق می تواند یک چالش باشد. مردم باید بدانند ما اینجا چه داریم. ما می خواستیم کاری انجام دهیم که به مردم نگاهی پشت پرده بدهد تا منطقه و صنعت ما را به نسل بعدی استعدادها ارتقا دهیم.»

این مجموعه که توسط عکاس و طراح گرافیک با استعداد داخلی AMA، لیزا جانزن رهبری می‌شود، بر داستان‌گویی بصری تمرکز دارد. ما در سال‌های اخیر مقاله‌نویسی و داستان‌نویسی زیادی انجام داده‌ایم، اما می‌گویند یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد، درست است؟ لیزا می گوید. ما مشتاقانه منتظریم تا چیز جدیدی را امتحان کنیم و با دوربین نماهایی از زندگی را ثبت کنیم.