دردهای رشد در تجارت الکترونیکی گل

فروش آنلاین همچنان به رشد خود ادامه می دهد، به ویژه در تعطیلات بزرگ. با این حال، به نظر می‌رسد که خرده‌فروشان از تعهد کامل به تجارت الکترونیک، حتی زمانی که شبکه‌های تحقق توانمندی دارند، تردید دارند. این موضوع توسط لارنس هاپمن از مزارع گل هاپمن توضیح داده شده است، یک آژانس تهیه گل که هدف آن برقراری ارتباط مستقیم خرده فروشان اصلی با تولیدکنندگان واقعی برای کاهش هزینه های زنجیره تامین است. مثل این است که انگشتان پاهایشان را فرو می‌برند اما آماده نیستند.» او می‌افزاید: «فروشگاه‌های آنلاینی که واقعاً عالی هستند، فروشگاه‌هایی هستند که بر روی گل‌ها متمرکز شده‌اند یا با برند گل‌ها حضور دارند. به نظر می‌رسد یکی از خرده‌فروش‌های بزرگ ایالات متحده آن را جدی می‌گیرد و با الزام فروشندگان گل به تجارت الکترونیک، این روند را معکوس کرده است. قبل از فروش در فروشگاه ها انجام می شود.”


منبع: © Altitudevs | Dreamstime.com

در این پرتو، مزارع گل هاپمن برخی از حوزه‌های کلیدی را فهرست می‌کند که پرورش‌دهندگان و مراکز تحقق در صحنه تجارت الکترونیک آمریکای شمالی با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.

اول از همه، آنها به زمان سررسید، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی بسته‌ها اشاره می‌کنند. هاپمن: “تجارت الکترونیک، مانند همه فروش‌های گل، نیاز به پیش‌بینی طولانی دارد، و تولیدکنندگان به زمان بیشتری برای محصولات خاص رنگی نیاز دارند. گل‌ها رزرو می‌شوند اما سفارش‌ها همیشه محقق نمی‌شوند و تولیدکنندگان و فروشندگان کیسه را در دست دارند. ظروف گلدانی و بسته‌بندی تازه به بیش از 12 ماه برنامه‌ریزی نیاز دارند. اگر سفارش‌ها کوتاهی کنند، موجودی از پیش پرداخت‌شده در خارج از کشور سرمایه و طرح‌های اختصاصی را نمی‌توان در جای دیگری فروخت.»

علاوه بر این، پرورش دهندگان و مراکز تحقق باید با کمبود دانش گل توسط مدیران تجارت الکترونیک مقابله کنند. “ما در حال تجارت کالاهای زنده فاسد شدنی هستیم. موفقیت از متخصصان دسته با پیشینه فروش گل مادام العمر حاصل می شود، بنابراین این شغل برای قیف کنندگان دسته بندی نیست.”

یکپارچه سازی سیستم چالش دیگری را ایجاد می کند زیرا تامین کنندگان باید به چندین خرده فروش با سیستم های خرده فروشی مختلف خدمت کنند. او می گوید: «Plug-and-play واقعاً وجود ندارد. با این حال، او متوجه می‌شود که نرم‌افزار EDI سفارشی امیدوارکننده است: “یک محقق نرم‌افزار EDI سفارشی را برای دریافت سفارشات از چندین پلتفرم به طور همزمان طراحی کرد. این آینده است: حجم بر اساس جریان‌های درآمدی متعدد.”

علاوه بر این، پرورش دهندگان با مسئله هزینه ها و هزینه های حمل و نقل روبرو هستند. هاپمن توضیح می دهد: “برخی از پلتفرم های بزرگ تجارت الکترونیک هزینه های اولیه بالایی را برای افزایش دید دریافت می کنند، که آزمایش دوام آنها را بدون دوره آزمایشی اولیه مقرون به صرفه می کند. به طور مشابه، برخی از خرده فروشان اجازه دسترسی به نرخ های حمل و نقل با تخفیف خود را نمی دهند و این امر رضایت را افزایش می دهد. هزینه ها.”

حمل و نقل همچنین می تواند چالش برانگیز باشد و هاپمن به اشتراک می گذارد که حمل و نقل از چه راه هایی می تواند موفقیت آمیز باشد: “پیک های شبانه با گیاهان گلدانی و گل های شاخه بریده به خوبی رسیدگی می کنند. بسته بندی بیرونی شماره گیری می شود. شکایات مصرف کنندگان حتی در روزهای اوج روز مادر بسیار کم است.”

برای اطلاعات بیشتر:
نمایندگان مزارع گل هاپمن
www.hopmanfarms.com

منبع