جشنواره بین المللی گل گوانگژو 2024 دوباره بزرگتر شود

جشنواره بین‌المللی گل گوانگژو و نمایشگاه صنعت گل آسیایی 2024 از 10 تا 12 می در سالن نمایشگاه کانتون گوانگژو برگزار می‌شود. گوانگژو یک شهر مهم برای گیاهان گلدانی در چین است و این نمایشگاه همکاری بین چین و سایر کشورها را تسریع خواهد کرد. برای ایجاد تصویری جدید از گل های چینی و ارتقای جایگاه چین در بازار جهانی گل.

سال گذشته، این نمایشگاه پذیرای 43682 بازدید کننده بود که از هلند، چین، اکوادور، کنیا، اتیوپی، کلمبیا، ژاپن، روسیه، اسرائیل، سریلانکا، هند، ویتنام، سنگاپور، برزیل، پاکستان، استرالیا، ایالات متحده آمریکا، مالزی بودند. فرانسه، غنا، دبی، اندونزی، کره جنوبی و بیش از 30 کشور و منطقه.

این نمایشگاه توسط انجمن گل گوانگدونگ سازماندهی شده و توسط گروه همایش و نمایشگاه بین المللی گوانگدونگ هونگوی برگزار می شود. به گفته برگزارکننده، امسال فضای نمایشگاه، شرکت های نمایشگاهی و مخاطبان افزایش خواهد یافت. پیش بینی می شود فضای نمایشگاهی بیش از 40000 متر مربع و بیش از 600 غرفه دار با کیفیت بالا داشته باشد.

محصولات مختلفی از جمله گل های شاخه بریده، گیاهان گلدانی، نهال و پیاز، گلدان و گلدان، سبد گل، گیاهان شبیه سازی شده، گل های شبیه سازی شده، گل های خشک، گل های دائمی، ابزار باغبانی، محلول های غذایی، کودها و سایر محصولات مرتبط به نمایش گذاشته خواهد شد. .

به جز نمایشگاه گل، نمایشگاه های ویژه ای مانند نمایشگاه صنعت چشم انداز آسیایی، نمایشگاه تجهیزات جنگلداری آسیا، ماشین آلات باغ و نمایشگاه ابزار باغبانی نیز به نمایش گذاشته می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
نمایشگاه گل آسیایی 2024
www.flowerexpoasia.com/

نمایشگاه گل آسیا 2024
www.flowerexpoasia.com

نمایشگاه ماشین آلات باغبانی
www.yljxz.com

منبع