تور مطالعاتی گلکاری برای جانبازان اوکراینی در هلند



توانبخشی و انتقال دانش کشاورزی برای جانبازان اوکراینی در هلند:

در ماه مارس، گروهی از کهنه سربازان اوکراینی از داچ فلورا بازدید کردند. این بازدید توسط بنیاد هلند برای اوکراین و بنیاد لیو کیف و با حمایت سفارت پادشاهی هلند در اوکراین برگزار شد.

در ماه مارس، روز جهانی زن در اوکراین جشن گرفته می شود و گل های شاخه بریده هلند معمولاً در اوکراین تقاضای زیادی دارند. در عین حال، همکاری هلند و اوکراین در بخش گلکاری محدود به گل های شاخه بریده نیست. همچنین شامل عرضه طیف گسترده ای از مواد کاشت، فناوری ها و تجهیزات برای تولید در زمین باز و گلخانه ای است.

جانبازان و اعضای خانواده آنها با کل روند رشد لاله ها از نگهداری، کاشت تا دسته بندی و بسته بندی برای ارسال بیشتر آشنا شده اند.

نمایندگان داچ فلورا به سوالات متعدد پیشکسوتان در مورد تجارت گل در هلند و همکاری های بین المللی پاسخ دادند.

لطفاً برای خواندن مقاله NH Nieuws (به زبان هلندی) و تماشای ویدیویی در مورد این بازدید، این پیوند را دنبال کنید.

دو سال پیش بسیاری از کهنه سربازان مشاغل عادی غیرنظامی داشتند، سپس، پس از تهاجم گسترده به اوکراین، یاد گرفتند که چگونه سرباز باشند و تخصص های نظامی خود را کسب کردند. آنها ذهن باز دارند و خیلی سریع یاد می گیرند. همه شرکت کنندگان در سفر آموزشی اذعان داشتند که این یک بازدید بسیار مفید بود و آنها فعالانه به برنامه ریزی سفرهای مطالعاتی بعدی در پروژه پیوستند.

در صورتی که می خواهید در پروژه شرکت کنید و جانبازان را به مزرعه یا تأسیسات خود دعوت کنید، لطفاً با Kateryna Volianska [email protected] تماس بگیرید.

منبع: agroberichtenbuitenland.nl

تاریخ انتشار:

منبع