باشگاه باغبانی UConn برنده پنج جایزه در نمایشگاه گل و باغ شد



نمایشگاه گل و باغ سی تی یک رویداد سالانه است که در مرکز کنوانسیون سی تی در هارتفورد میزبانی می شود، جایی که غرفه داران برای نشان دادن سازمان خود یک نمایشگاه باغی را گرد هم می آورند. اکثر این غرفه داران سازمان های انتفاعی از جمله شرکت های محوطه سازی و گلخانه ها هستند. باشگاه باغبانی UConn یکی از معدود سازمان‌های غیرانتفاعی و تنها گروه دانشگاهی بود که نمایشی برای این رویداد ایجاد کرد. در طول رویداد، هیئت‌های داوری مختلف به تمام نمایش‌ها نگاه می‌کنند و جوایز مربوطه خود را در پایان رویداد اهدا می‌کنند. جایزه معتبر “تعالی در طراحی” که توسط باشگاه های باغ فدرال CT، Inc. و شورای طراحی منظر اهدا می شود، تنها به دو نمایش داده می شود که یکی از آنها به باشگاه باغبانی تعلق گرفت.

چهار جایزه دیگر که باشگاه برنده شد مستقیماً توسط CT Flower and Garden Show اهدا شد. این جوایز هر کدام در دسته بندی متفاوتی قرار دارند که توسط هیئت داوران متفاوتی تصمیم گیری می شود. «بهترین استفاده از بافت» جایزه طراحی، «بهترین استفاده از مواد گیاهی غیرمعمول» جایزه باغبانی، «بهترین استفاده از سازه های باغ» جایزه اجرا و «بهترین آموزشی» جایزه اصالت است.

کار قابل توجهی انجام شد تا اطمینان حاصل شود که نمایشگر آنها تا آنجا که ممکن است خوب باشد. رئیس باشگاه باغبانی ویل کارتر ارشد است، سیستم‌های گیاهی و خاکی پایدار و رسانه‌های دیجیتال و طراحی دو رشته در UConn. او طرحی خشن از آنچه که در نمایشگاه باغ ایجاد می‌کردند ایجاد کرد. این باشگاه زمینی به مساحت 600 فوت مربع داشت که اندازه نمایشگر خود را در سال گذشته دوبرابر کرد و موظف شد مواد و گیاهانی را که برای پر کردن آن فضا استفاده می‌کردند تهیه کند. برخلاف بسیاری از سازمان‌های حاضر، باشگاه فضای گلخانه‌ای مخصوص به خود را ندارد تا گیاهان را برای خود پرورش دهد، بنابراین آنها به کسب‌وکارهای سراسر ایالت برای اهدای گیاهان برای نمایش خود متکی بودند. در یک پاسخ ایمیلی، کارتر و دو افسر دیگر باشگاه، نایب رئیس سوفیا کارالکاس و دبیر اولیویا دللو، در مورد روند دریافت این کمک‌ها صحبت کردند.

بیشتر در dailycampus.com بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع