“این همکاری در سال های آینده حتی بیشتر تقویت خواهد شد”

Landgard و Bloomways برای اولین بار با هم در Myplant & Garden در میلان از 21 تا 23 فوریه 2024 ظاهر شدند. کارشناسان گل و گیاه شاخه بریده از تعاونی تولید کننده از روزهای نمایشگاه برای تبادل نظر شدید با شرکت های تولید کننده و تامین کنندگان ایتالیایی استفاده کردند.


مایکل بانک لندگارد در Myplant & Garden 2024.

مایکل بانک، که مسئول تجارت ایتالیایی در لندگارد است، می‌گوید: «بازخوردی که ما از بازدیدکنندگان اینجا دریافت کردیم بسیار مثبت بود. “یک موضوع مهم در بحث با تامین کنندگان فعلی و بالقوه و شرکت های عضو، برنامه های ما برای گسترش استراتژیک تجارت ایتالیایی بود. این بدان معنی بود که ما قادر بودیم سوالات مربوط به تغییرات آتی را مستقیماً در سایت روشن کنیم و در عین حال سیگنال تداوم زیادی را در سایت نشان دهیم. همکاری با تیم ما از مخاطبین شناخته شده و با تجربه. نمایشگاه تجاری همچنین به ما این فرصت را داد که با تولیدکنندگانی که هنوز حضوری به آنها نرسیده ایم صحبت کنیم. بسیار مثبت.”

Landgard و Bloomways به همراه شرکای استراتژیک Floricoltura Chiara و Salomo Aalsmeer NV که به بازدیدکنندگان تجاری ارائه کرده اند، فروشگاهی را در 180 متر مربع در میلان راه اندازی کرده اند. فلاویو کیارا، مدیر عامل Floricoltura Chiara توضیح می دهد: “ما سال ها است که با هم خیلی خوب کار می کنیم. این قدرت سیگنال مهمی است که ما نیز با حضور مشترک خود در اینجا می خواهیم در نمایشگاه بفرستیم.” و من متقاعد شده‌ام که این همکاری در سال‌های آینده بیشتر تقویت خواهد شد.» به عنوان بخشی از این همکاری، Floricultura Chiara بر تجارت در داخل ایتالیا تمرکز دارد، در حالی که سالومو آلسلمیر به عنوان یک متخصص برای بازار هلند در آنجا حضور داشت. لندگارد سال هاست که یکی از بزرگترین صادرکنندگان گل و گیاه ایتالیایی به شمال اروپا بوده است. این تعاونی به لطف لجستیک کارآمد و شرکت‌های عضو محلی خود، کالاهای تازه ایتالیایی را به خرده‌فروشان عرضه می‌کند، هم در طول کمپین‌های بزرگ و هم در تجارت روزمره.

مایکل بانک می‌گوید: «همه این‌ها ایتالیا را به یک منطقه تجاری استراتژیک بسیار مهم برای ما تبدیل می‌کند که می‌خواهیم در آینده آن را بیشتر تشدید کنیم». البته ناگفته نماند ارتباط عاطفی شخصی ما با این کشور زیبا.»

برای اطلاعات بیشتر:
Landgard Service GmbH
www.landgard.de

منبع