“اگر راه اندازی گلخانه درست باشد، بهترین راه حل اتوماسیون موجود است.”



این را جیسون ون وینگردن، مدیر عامل شرکت The Plant گفته است. طی بازدیدی از دیگنا ون زانتن، مدیر عامل WPS، و ویلم جان هوگدوین، مدیر تجاری WPS در آمریکای شمالی، نیروی محرکه این تصمیم با جیسون ون وینگردن و فرانک پل، مالک مشترک The Plant شرکت مورد بحث قرار گرفت.

شرکت گیاهی، واقع در استوارتس درفت، ویرجینیا، منبع اصلی گیاهان خانگی با کیفیت بالا در آمریکای شمالی است.

در سال 2023، The Plant Company در بهره وری نیروی کار سرمایه گذاری کرد و حمل و نقل را از خطوط گلدان به گلخانه با استفاده از سیستم تسمه نقاله SmartFlo خودکار کرد. یک تسمه نقاله در هر بخش نصب شده است که سیستم را قادر به ایجاد فاصله و تحویل کارآمد می کند. این سیستم بیش از شش ماه است که بدون مشکل کار می کند و رضایت کامل را جلب کرده است.

جیسون دلیل سرمایه‌گذاری در سیستم‌های تسمه نقاله را توضیح می‌دهد: “به دلیل انواع گیاهان، ما مجبور شدیم در اتوماسیون سرمایه‌گذاری کنیم که منجر به افزایش پیچیدگی و هزینه‌های نیروی کار می‌شود. آنچه در مورد سیستم WPS عالی است، تطبیق پذیری آن برای همه اندازه‌ها و سینی‌های گلدان است. شروع با یک تخته سنگ تمیز در طول ساخت و ساز به ما این امکان را داد که کارایی نیروی کار را در نظر بگیریم و راه اندازی مناسب برای اتوماسیون آینده را ممکن می سازد. سیستم تسمه نقاله WPS بهترین راه حل اتوماسیون برای صرفه جویی در نیروی کار در کشت زمینی است.”

WPS تمایل فزاینده ای را در میان تولیدکنندگان آمریکایی برای سرمایه گذاری در اتوماسیون مشاهده می کند. در گفتگو با جیسون، بحث شامل ROI است، و او آن را به شدت به سایر تولیدکنندگان توصیه می‌کند: “دوره بازپرداخت ما حداکثر 5 سال است، با این که سیستم حداقل 15 سال با حداقل هزینه نگهداری دوام می‌آورد. این یک سرمایه‌گذاری مناسب برای ما است. و ما قطعا آن را به سایر تولیدکنندگان توصیه می کنیم. این نه تنها از نظر مالی سودمند است، بلکه شرایط کاری بسیار بهتری را برای کارمندان شما فراهم می کند.”

WPS به لطف شرکای رویایی مانند The Plant Company رشد سریعی را در ایالات متحده تجربه می کند. دیگنا، مدیر عامل WPS، از اعتقاد شرکت The Plant به محصولات خود و دیدگاه آنها برای تولید کارخانه بدون هندز تشکر می کند. WPS با شاهد پذیرش گسترده اتوماسیون در میان شرکت‌های گلخانه‌ای پیشرو، متعهد به توانمندسازی تمام تولیدکنندگان ایالات متحده برای استقبال از تولید گیاهان بدون هندز است.

برای اطلاعات بیشتر:
WPS
www.wps.eu

تاریخ انتشار:

منبع