آیا برنامه پشتیبان دارید؟

پاسخ با گیاهان چند ساله اولین سال گلدهی است.

بهار گذشته یکی از بهترین ها نبود (برای بعضی ها دست کم گرفته می شود!) که منجر به کمتر و کوچکتر شدن برنامه های چند ساله تابستانی و پاییزی شد. این احتیاط سپس به رزروهای قبلی برای گیاهان چند ساله منجر شد. با توجه به اینکه گیاهان چند ساله نسبت به بسیاری از همتایان سالانه خود محصول طولانی مدتی هستند، تنظیم آن در پرواز دشوار است.

توپ کریستالی شما به شما چه می گوید؟ هر پرورش دهنده ای که در این بهار از آن بازدید کرده ام داستان متفاوتی دارد، اما هیجان زیادی دارد. چه می‌شود اگر همه چیز به خوبی جمع شود و فصل دیگری مانند سال 2020 داشته باشیم که در آن کشاورزان می‌توانند تقریباً هر چیزی را که می‌توانند تولید کنند بفروشند؟ اگر پیش‌سفارش‌های چند ساله خود را کاهش دهید، برنامه پشتیبان شما چیست؟

برای جمع‌آوری این داده‌ها، محققان ما هر 2 تا 3 هفته یک‌بار در بهار تا اوایل تابستان واریته‌هایی را می‌کارند. محصولات اولیه در گلخانه شروع می‌شوند و سپس به بیرون روی قطره چکان‌ها منتقل می‌شوند. محصولات بعداً درست بیرون می‌روند. نیشگون گرفتن از گیاهان انجام می‌شود. و سپس اطلاعات گلدهی جمع آوری می شود. در جمع آوری داده ها، مهمترین ارزش برای من آمادگی بازار است.”

“قبل از معرفی گیاهان چند ساله جدید، آزمایشات و تحقیقات فرهنگی زیادی انجام می دهیم. برای کیفت، بیشتر آن در البرن، ایلینوی رخ می دهد؛ برای داروین، در وست گرو، پنسیلوانیا است. اطلاعاتی در مورد گلدهی در تحقیقات فرهنگی گنجانده شده است.” کریس فیفو، نماینده محصولات داروین پرنیالز می گوید.

برای اطلاعات بیشتر:
گیاهان چند ساله داروین
تلفن: 630 231-3600
www.darwinperennials.com



منبع

تمرکز بیشتر گیاهان چند ساله داروین و پرورش دانه کیفت در گیاهان چند ساله اولین سال گلدهی بوده است. به اختصار FYF. و نه فقط چند گل، بلکه قدرت کامل گل در سال اول. این امر باعث شده است که پرورش دهندگان بتوانند گیاهان چند ساله را در زمان بسیار کمتری نسبت به زمستان گذرانی به گل تبدیل کنند. همچنین برنامه ریزی برای گلدهی گیاهان چند ساله را بسیار آسان تر می کند.

“این اطلاعات همه در برگه های فرهنگ ارائه شده به پرورش دهندگان گنجانده شده است. این معادل تعداد زیادی صفحات فردی برای پیمایش برای برنامه ریزی گیاهان چند ساله است. بسته به اندازه برنامه شما می تواند یک کار دلهره آور باشد.”

علیرغم چالش های زیادی که کشاورزان در سال گذشته با آن روبرو بوده اند، به نظر می رسد که برای بهار امسال یک حس خوش بینی وجود دارد. با این حال، این با کمی احتیاط همراه است. بنابراین، به نظر می رسد “خوش بینی محتاطانه” عبارت برای فصل باشد. همانطور که همه ما می دانیم، خیلی بستگی به نحوه رفتار مادر طبیعت با ما دارد. آخر هفته های آفتابی و گرم را به ما هدیه دهید، و احتیاط همراه با محصولات زراعی است. ولی…