مزرعه Cala با پرورش گل هایی که به احترام مردگان است، سنت را حفظ می کند

آن سال اول آزمایش آب بود. برای اینکه ببینیم آیا این مورد توسط جامعه پذیرفته می شود و آیا امکان رشد گل همیشه بهار در اینجا وجود دارد یا خیر. کالا گفت که ایده کاشت سمپاسوشیل متعلق به او نبود. این کشاورز دیگر به نام الیزابت مونتهسینوس بود. در حال حاضر، آنها تنها دو نفر هستند که سمپاسوچیل را پرورش می دهند.

این یک روز اواخر سپتامبر است. و یک سرما در هوا وجود دارد. رودریگو کالا، که همراه با خانواده اش صاحب مزرعه کالا است، در گلخانه در میان گیاهان ایستاده است. او از سه سال پیش شروع به پرورش سمپاسوچیل کرد. در همان سال اول، او 200 گیاه داشت.

وقتی وارد گلخانه در مزرعه کالا می شوید، بوی سمپاسوچیل به شما می خورد. تعداد انگشت شماری از 1000 گیاه گلدانی در حال حاضر گل دارند. اما تا اواسط اکتبر، گیاهان 24 اینچی در شکوفه کامل خواهند بود و گل هایی به رنگ های نارنجی، سفید، زرد و حتی ترکیبی از شکوفه های قرمز و نارنجی جوانه می زنند.

مقاله کامل را در www.sahanjournal.com بخوانید.



منبع Cempasuchil یا گل همیشه بهار، گل سنتی است که محراب‌های Día de Los Muertos را در 1 و 2 نوامبر زینت می‌دهد. و این گیاهان محراب‌ها را در خانه‌ها، مشاغل و حتی در پایتخت ایالت در سنت پل زینت می‌دهند.