سه ماهه سوم 2022 در Veiling Rhein-Maas تحت تأثیر وضعیت عمومی بازار

برای اطلاعات بیشتر:
حجاب راین ماس
[email protected]
www.veilingrheinmaas.com

“در حال حاضر همه ما در وضعیت نامشخصی هستیم، زیرا هنوز مشخص نیست که دقیقاً با چه چیزی مواجه هستیم، به عنوان مثال، از نظر افزایش هزینه های انرژی. ما متقاعد شده ایم که به همراه شرکای خود با موفقیت بر چالش های فعلی تسلط خواهیم داشت و کارمندان، “گونتر اسر و سیس هوکسترا، مدیران عامل Veiling Rhein-Maas توضیح می دهند.

تماس شخصی در نمایشگاه های تجاری
در 23 آگوست 2022، Veiling Rhein-Maas خود را در Florall در Waregem (BE)، نمایشگاه حرفه ای گیاهان زینتی و محصولات نهالستانی در بلژیک، به منظور افزایش دید بین المللی حراج، معرفی کرد. شرکت بعدی در نمایشگاه تجاری از 9 تا 11 نوامبر 2022 خواهد بود – کارکنان Veiling Rhein-Maas مشتاق دیدار با شرکای موجود و بالقوه در نمایشگاه تجاری Aalsmeer (NL) هستند.

طراحی مجدد سرسرا
اتاق حراج همچنان قلب Veiling Rhein-Maas است. هر روز مشتریان زیادی برای خرید در محل به Straelen-Herongen می آیند. برای جذاب‌تر کردن بازار، سرسرا در سه ماهه سوم سال جاری دوباره طراحی شد. علاوه بر یک دیوار سبز و یک دیوار خزه با آرم های نورانی Veiling Rhein-Maas و شرکت مادر Landgard، مبلمان جدید ارائه از جمله موارد دیگر راه اندازی شده است. بنابراین گل‌ها و گیاهان عرضه‌کنندگان را می‌توان حتی بهتر در محیطی مدرن، سبز و جذاب ارائه کرد. برای مثال، در اکتبر 2022، چندین نمایشگاه محصول و روند برگزار شد که گل های داودی، سانتینی، لیزیانتوس و بیستمین سالگرد سایت Straelen-Herongen را برجسته می کردند. علاوه بر این، سرسرا بازطراحی شده گزینه های صندلی مختلفی را ارائه می دهد که ارتباط شرکای بازار با یکدیگر را آسان تر می کند.



منبع

پیشرفت در گل های شاخه بریده و گیاهان گلدانی
وضعیت بازار گل شاخه بریده در تیرماه با دو هفته دمای بسیار بالا و خشکسالی مشخص شد که بر مقادیر موجود تأثیر گذاشت. مرداد و شهریور با فروش خوب محصولات باز هم برای گل های شاخه بریده در تمامی کانال های بازار مثبت بود. به طور کلی، تقاضا در کل رضایت بخش بود و حتی در تعطیلات تابستانی به طرز خوشایندی پایدار بود. در مورد گیاهان گلدانی، تقاضای محدود مشتریان برای محصولات فضای باز در ماه سپتامبر در حراج قابل توجه بود. از سوی دیگر سرویس ساعت فروش محصولات رضایت بخشی را برای گیاهان باغی به ثبت رساند. به طور کلی، سطح قیمت پایین‌تر از دو سال قبل بود اما همچنان در هدف سال 2022 است.

پورتال مشتری
“ما خوشحالیم که تقریباً 900 مشتری در حال حاضر از پورتال جدید مشتریان Veiling Rhein-Maas استفاده می کنند که از 29 ژوئن 2022 فعال بوده است. عملکردهای مختلفی در اینجا برای مشتریان ما در دسترس است، به عنوان مثال، دسترسی به نمای کلی تراکنش، ساعت قبل از ساعت. گونتر اسر و سیس هوکسترا می‌گویند: فروش و فروشگاه اینترنتی ما. “پس از راه اندازی موفقیت آمیز پورتال مشتری، تیم پروژه ما با سرعت تمام در حال کار بر روی اجرای فاز دوم است. به عنوان مثال، شکایات کیفی و کمی و همچنین خدمات (تدارکاتی) را می توان به صورت آنلاین انجام داد، سفارش داد و ردیابی کرد. پورتال مشتری در آینده.”

با توجه به تحولات جهانی فعلی، وضعیت کلی بازار در سه ماهه سوم سال 2022 دشوار بود. در زمینه توسعه نامشخص هزینه های انرژی، تامین کنندگان مختلف قبلاً تولید محصولات انرژی بر برای فصل زمستان امسال را به حالت تعلیق درآورده اند. تعدادی از تامین کنندگان گیاهان گلدانی به کل فعالیت خود پایان داده اند. در سمت مشتری، عدم تمایل جزئی به خرید قابل توجه است، زیرا عدم اطمینان در بین آنها نیز حاکم است. این تحولات همچنین بر بازار در Straelen-Herongen تأثیر می گذارد. Veiling Rhein-Maas سه ماهه سوم سال 2022 را با گردش مالی 323 میلیون یورویی بسته است و بنابراین در هدف سال 2022 است اما کمتر از سطح سال قبل است.