“تورهای مزرعه گل زندگی در فصل جدید بلوم را برجسته می کند”

جی شوانکه، مجری و خالق سریال، مشتاقانه می گوید: “من عاشق بازدید از یک مزرعه گل هستم، بنابراین احساس کردیم که زمان آن رسیده است که “زندگی در شکوفه” را به جاده در فصل ششم بازگردانیم.” J Schwanke's Life in Bloom یک برنامه تلویزیونی به سبک زندگی گل است که در ایالات متحده در ایستگاه های تلویزیون عمومی (PBS) در سراسر کشور مشاهده می شود و به بینندگان راه هایی برای لذت بردن از چیدمان گل ها و تقویت مزایای سلامتی و تندرستی ارائه شده توسط گل ها را نشان می دهد. فصل جدید در آوریل 2024 در ایستگاه های تلویزیونی عمومی محلی پخش خواهد شد (فهرست های محلی را برای تاریخ و زمان بررسی کنید).

فصل جدید شامل بازدید از مزارع و بازارهای گل در منطقه پورتلند، اورگان است. یک قسمت با عنوان “لمس هلندی” شامل بازدید از نسل دوم (و احتمالاً سوم) Oregon Flowers است و ارتباط غیرقابل انکاری بین گل ها و هلند را بررسی می کند. جی همچنین از Peterkort Roses بازدید می کند. “چت کردن با یک گل زنده دیگر، ساندرا لاوبنتال، که مزرعه گل خانواده اش بیش از 100 سال است که در حال فعالیت است، بسیار لذت بخش بود! من عاشق پتینه واقعی و مجازی مزرعه – و داستان ها و تاریخچه ساندرا و او بودم. سهم برادر نورمن پیترکورت بسیار جذاب است.”

انجمن پرورش دهندگان گل اورگان و کشاورزان عضو آن در بازار گل پورتلند حضور دارند. چت کردن با این پرورش دهندگان تخصصی – که بسیاری از آنها این کار را در مقیاس کوچک و با نتایج عالی انجام می دهند چقدر لذت بخش است. فقط گنجینه های فوق العاده – گل ها و همچنین کشاورزان – در سراسر بازار. من بسیار هیجان زده هستم که آنها را با بینندگان ما به اشتراک بگذارید!” اشاره کرد J.

مهمان، نیکولت بهرنسن، گل‌ها را در کنار جی چیده و در مورد گل‌ها، سلامتی و مراقبت از خود بحث می‌کند. همراهی با گل ها آرامش بخش و ثمربخش است.”

همچنین در این فصل یک مجموعه چای نقاشی شده با دست از عمه بزرگ جی، لوسی جین، یک قسمت کامل در مورد اهمیت گل برای Día de los Muertos، یک اپیزود متمرکز بر رنگ صورتی، به علاوه یک ربات است؟

جی می گوید: «وایمی ربات، از کلمات ویمی (همچنین در تلویزیون عمومی)، فقط یک موجود جادویی است. “

جی به باغ‌ها و پارک مجسمه‌سازی فردریک مایجر بازمی‌گردد تا نمایشگاه «پروانه‌ها در حال شکوفه‌دهی» خود را به اشتراک بگذارد که یک سنت سالانه در باغ‌ها است. این بخش بخشی از قسمت اول فصل است و موضوع آن پروانه ها است. سیر و همسایه‌ها موضوعات دیگر نمایش‌ها هستند که البته همه آنها دست در دست گل‌ها را نشان می‌دهند.

سرگرمی های فراوان گل – با تاکید بر فواید سلامتی و سلامتی گل ها – برای فصل پنجم ارائه می شود، از جمله نمایش هایی با مضمون دسته گل، الهام فرانسوی، کالاس، رنگ آبی، زبان گل ها و موارد دیگر! فصل پنجم توسط تعداد بیشتری از ایستگاه های تلویزیون عمومی در بازارهای بیشتری نسبت به قبل برنامه ریزی شده است و بینندگان برای قسمت های جدید هیجان زده هستند.

جی می‌گوید: «هواداران برنامه اکنون مهمان‌هایی شده‌اند که تخصص خودشان را به اشتراک می‌گذارند. چند سال پیش من سندی ویلگاس از طرح‌های کاغذی لونا را در اینستاگرام کشف کردم، که مسحور گل‌های کاغذی دست‌ساز او شده بود. ما با هم دوستی پیدا کردیم. زمان، و وقتی او موافقت کرد که از آن بازدید کند و مهارت، زیبایی و دقت خود را با مخاطبان ما به اشتراک بگذارد، هیجان‌زده شدم.”

جی اعتراف می‌کند: «ما همچنین از دوست گلم، سو مولدون استقبال می‌کنیم، زیرا او تخصص خود را در بافندگی به اشتراک می‌گذارد – و من می‌توانم با آموزش مهربان او در چند پروژه تلاش کنم – که طبیعتاً گل‌هایی را به آنها اضافه می‌کنم.»

ما همچنین به بینندگان یادآوری می کنیم که گل ها تفاوت ایجاد می کنند. “ماموریت مادام العمر من این بود که به مردم نشان دهم چقدر آسان است زندگی روزمره خود را با گنجاندن گل بهبود بخشند. تحقیقات نشان داده است که وجود گل ها تاثیر فوری بر سلامت و شادی مردم دارد.”

گل ها همچنان در بین بینندگان طنین انداز می شوند و “گل ها از شما!” ویژگی برای فصل جدید برمی گردد. جی بانگ گفت: “من دوست دارم تصاویر دسته گل هایی را که بینندگان ایجاد می کنند به اشتراک بگذارم – آنها به دلیل تأثیر مثبت گل ها در زندگی آنها فروخته می شوند.”

دستور العمل ها و نوشیدنی ها، از جمله مواد تشکیل دهنده گل، نیز در فصل جدید وجود دارد، از جمله کوکتل پروانه، دمنوش بلوبری، پوتین – به علاوه سیر رول و سیر مارتینی در یک قسمت با محوریت، دیگر چه، سیر!

فصل ششم همچنین شامل یک قسمت ویژه با موضوع زمستان است. جی می‌گوید: «گل‌ها نه تنها تعطیلات، بلکه کل فصل زمستان را بهبود می‌بخشند، و من راه‌های فوق‌العاده‌ای برای انجام این کار به اشتراک می‌گذارم.

جی. در این فصل، CalFlowers، Albertsons Companies، و سرمایه‌گذار هالند، سرمایه‌گذار در زیرنویس، هالند، نتیجه‌گیری کرد: «من از گذشته و حال ناشران سریال بسیار سپاسگزارم. آمریکا توسط یک بیمه گر جدید به نام Passion Roses ملحق می شود. گل رز رسمی مسابقات Miss America Competition و Rose Bowl.

منبع