گیاهان چند ساله به شکوفه دادن ادامه می دهند

گیاهان چندساله در خانه ها و باغ ها در سراسر بریتانیا به کمک همه کسانی که با گیاهان، درختان، گل ها یا چمن کار می کنند، دوباره شکوفا می شوند.

مجموعه گیاهان نمایشی از چهار مهد کودک عمده فروشی در هرفورد و ورچستر 16000 پوند برای Perennial جمع آوری کرد، موسسه خیریه ای که به مردم در باغبانی کمک می کند. هر گیاهی بذر امیدی را به زندگی یک نفر اضافه می کند و در عین حال رنگ، فرم، عطر و حیات وحش فراوانی را در باغ ها ایجاد می کند.

دو باغ مورد علاقه جدید به این مجموعه برای سال 2024 ملحق می شوند که در مجموع شش مورد در تابستان امسال در فروشگاه ها موجود است، از جمله گیاهان چند ساله، درختچه ها و کوهنوردان.

مراقب باشید:

مهد کودک آلنزمور:

  • جدید Fuchsia Waltz Jubilteen – ‘گلهایی که مستقیم به شما نگاه می کنند!’
  • Dianthus ‘Pink Celebration’ – مجموعه‌ای از گل‌های معطر و صورتی با لبه‌های متمایز و متمایز و رایحه‌ای شیرین و تند در تمام تابستان.

شرکت کارخانه برانسفورد وبز:

  • Nemesia ‘Peaches and Cream’- شکوفه های صورتی و لیمویی بسیار معطر در طول تابستان، زنبورها را به باغ جذب می کند.

گیاهان برگ جدید:

  • Clematis “Prince George” – در طول تابستان آزادانه گلهای سفید فراوانی با سطح زیرین آبی کم رنگ تولید می کند.

مهد کودک وایوال:

  • «انفجار گیلاس» Hydrangea جدید – گلبرگ‌های بزرگ و قرمز خوشه‌هایی از شکوفه‌های ستاره‌شکل صورتی پاستلی را احاطه کرده و کنتراست فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند. برگ های دندانه دار در طول بهار و تابستان سرسبز و سبز هستند. سرهای گل کلاه توری زیبا در پاییز از قرمز گیلاسی به شرابی تغییر می کند.
  • Salvia Cuello Pink و Cuello White – هر دو گیاه مریم گلی در اوایل تابستان تا اواخر پاییز گل می دهند و بوته زا و دوستدار حیات وحش هستند.

فیل سواینستون، مدیر مشارکت شرکتی چندساله، اظهار داشت: “ما از اینکه گیاهان چندساله به شکوفایی خود ادامه می دهند، با تشکر فراوان از نهالستان های آلنزمور، شرکت برانسفورد وبز، گیاهان برگ جدید و نهالستان های وایوال، هیجان زده هستیم. این گیاهان بسیار مهم (VIP) را خریداری می کنیم. سال بودجه و آگاهی بیشتری را برای افرادی که در باغبانی و خانواده‌هایشان کار می‌کنند جمع‌آوری می‌کند، که همه ما از خلاقیت‌های گیاهی و باغی آنها بهره می‌بریم.”

هر روز، جامعه باغبانی بریتانیا رفاه این کشور را از طریق پارک‌های زیبا، مشاعات، جنگل‌ها و باغ‌ها افزایش می‌دهد. در پشت صحنه سبز داستان افرادی است که این فضاهای بسیار مهم را رشد می دهند، محافظت می کنند، طراحی می کنند، می سازند و تبلیغ می کنند. علیرغم سهم آنها در رفاه مردم، مشاغل باغبانی می تواند سخت باشد – فصلی، جذب دستمزد پایین و به سلامت خوب و حمایت خانواده بستگی دارد.

منبع: perennial.org.uk

منبع