“کنترل های نرم افزاری جدید کنترل روشنایی را ساده می کند و هزینه های سرمایه ای را کاهش می دهد”

کنترل چراغ ها در گلخانه های بزرگ به طور سنتی یک امر پرهزینه است که نیازمند تجهیزات سفارشی و همکاری بین مهندسان و تولیدکنندگان روشنایی است. در حالی که چراغ‌های ال‌ای‌دی مدرن کنترل روشنایی انعطاف‌پذیر را ارائه می‌کنند، تامین‌کنندگان کنترل و پرورش‌دهندگان همچنان با دریافت این سیگنال کاهش نور به همه چراغ‌ها به طور قابل اعتماد و مقرون‌به‌صرفه با چالش مواجه هستند. در پاسخ به این چالش ها، GrowFlux دیمر جهانی خود را معرفی کرده است.

Eric Eisele با Growflux می‌گوید: «در تنظیمات سنتی، اتصال سیگنال کم‌نور بین چراغ‌های متعدد در گلخانه شامل کابینت‌های کنترل سفارشی با ماژول‌های خروجی آنالوگ است. این ماژول ها که برای اتوماسیون عمومی در تنظیمات کارخانه طراحی شده اند، سیگنال 0-10 ولتی را منتشر می کنند. با این حال، آنها به طور خاص برای مقابله با چالش های کنترل روشنایی باغبانی، مانند طول کابل طولانی، اتصال چندین دستگاه به یک کابل کنترل، و برآورده کردن الزامات سیگنالینگ تخصصی برای ویژگی های کم نور در چراغ های رشد.”

کابینت کنترل معمولی برای کنترل روشنایی و کاهش نور گلخانه
دیمر جهانی توسعه یافته توسط GrowFlux اتصال قابل اعتماد یک رابط کاهش نور 0-10 ولت به حداکثر 50 چراغ از هر سازنده بزرگ را تضمین می کند و در عین حال کنترل قابل اطمینان کم نور را حفظ می کند. اریک می‌افزاید: «کنترل‌های روشنایی بدون کابینت ما همچنین قابلیت‌های حسگر PAR را ادغام می‌کنند و به نور طبیعی در زمان واقعی پاسخ می‌دهند». این شرکت ابزارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را برای تامین‌کنندگان کنترل ارائه می‌دهد تا این کنترل‌های بی‌سیم را با هر کامپیوتر آب و هوایی متصل کنند.

سنسور PAR بی سیم Precision PAR® GrowFlux با کنترل های روشنایی بی سیم GrowFlux ادغام می شود.

اریک می‌گوید که در مقایسه با سیستم‌های کنترل کاملاً سیمی، سیستم‌های کنترل بدون کابینت که با کنترل‌هایشان ساخته می‌شوند، سرمایه‌بر کمتری دارند. “این به این دلیل است که کابینت های سفارشی با ماژول های خروجی 0-10 ولت سنتی، که معمولا مورد نیاز هستند، قابل اجتناب هستند. اجرای صحیح کنترل های بی سیم روی چراغ های رشد می تواند پانل های کنتاکتور الکتریکی را از گلخانه ها حذف کند، هزینه های سرمایه ای را کاهش دهد و جدول زمانی تحویل پروژه را تسریع کند.”

پانل های کنتاکتور که در ابتدا با چراغ های HPS فاقد رابط سیگنال کنترلی نصب می شدند، رایج شدند. با این حال، حتی با معرفی چراغ‌های ال‌ای‌دی با رابط‌های کم‌نور، پنل‌های کنتاکتور به دلیل محدود بودن گزینه‌های کنترل کم‌نور که از سیگنال‌های کم‌نور به خاموش برای چراغ‌های متعدد پشتیبانی می‌کردند، ادامه پیدا کردند.

GrowFlux تقریباً با هر برند روشنایی پیشرو همکاری نزدیکی دارد و از پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری جامع برای هر چراغ اطمینان حاصل می کند. “با توجه به تغییرات در سیگنال دهی و اتصال فیزیکی بین چراغ ها و سازندگان مختلف، ابزارهای ما، از جمله پروفایل های نرم افزاری برای هر چراغ، گزارش انرژی را ساده می کند و کنترل دقیق را فعال می کند. پرورش دهندگان می توانند مطمئن باشند که کل سیستم روشنایی باغبانی آنها به دلیل این بسته بودن، عملکرد قابل اعتمادی خواهد داشت. همکاری با فروشندگان روشنایی.”

منبع