“کاوش آخرین نوآوری ها در سیستم پردازش”

کسب و کار خانوادگی هلندی Van der Plas در حال تکامل است. فراتر از زیبایی شناسی، که در وب سایت آنها هویّت شرکتی جدید خود را به نمایش می گذارد، آنها به نوآوری اختصاص داده شده اند و تضمین می کنند که هر گلفروشی بهترین گل ها و گیاهان را با قیمتی منصفانه دریافت می کند. این تعهد به نوآوری منجر به گسترش Kubus، سیستم توزیع سفارشات انقلابی آنها برای مشتریان مشاغل عمده فروشی شد. در این وبلاگ که در وب سایت آنها قرار داده شده است، آنها همه چیز را در مورد Kubus ارتقا یافته خود می گویند.

کوبوس چیست؟
کوبوس یک سازه فولادی است که مجموعاً 12 کیلومتر تسمه نقاله دارد که در آن سفارش و توزیع انجام می شود. در مجموع 15 Kubus وجود دارد که پردازش سریع همه سفارش‌ها را تضمین می‌کند. Sander van der Gugten، مغز پشت Kubus و مهندس فرآیند در Van der Plas، توضیح می دهد: “به لطف Kubus، ما می توانیم طیف گسترده ای از گل ها و گیاهان را ارائه دهیم و در عین حال پردازش سریع و جامع را تضمین کنیم. ما گل های شاخه بریده را در این مکان توزیع می کنیم. در سطح مشتری، سفارشات را زودتر آماده می‌کند و گل‌ها را سریع‌تر به گل‌فروشان می‌رساند.

گسترش
توسعه‌های اخیر در Kubus، پردازش سفارش را حتی بیشتر ساده‌تر می‌کند. در سال 2022، Pitstop اضافه شد و جریان ثابت تری را در این فرآیند تضمین کرد. در اکتبر سال جاری، Finish معرفی شد که افزایش تعداد خروجی ها در تسمه بسته بندی است. با ده خروجی به جای هفت، اکنون می توان سفارشات مشتریان بیشتری را با سرعت بیشتری پردازش کرد. معرفی Strip در ماه دسامبر، Kubus را مستقیماً به فرآیند بسته بندی متصل می کند و جعبه ها و گاری ها را از این فرآیند حذف می کند. این امر سرعت سیستم پردازش را بیشتر می کند.

نتایج
گسترش Kubus به Van der Plas این امکان را می دهد تا تقاضای رو به رشد سریع را برآورده کند. نتایج برای خود صحبت می کنند. از زمان معرفی Kubus، بهره وری از چیدن و توزیع سفارش گل 13.5٪ افزایش یافته است. همچنین تعداد فاکتورهای اعتباری ناشی از سفارشات نادرست یا آسیب دیده نیز 13.1 درصد کاهش یافته است. همچنین تعداد گل‌هایی که به دلیل اشتباه در پردازش حذف شده‌اند 94.9 درصد کاهش یافته است. با معرفی نوار، انتظار می رود این نتایج بیشتر بهبود یابد.

کارایی و رضایت شغلی
کسی که از نزدیک شاهد تأثیر کوبوس است هانس بارنهورن است که کارمندانی را که در کوبوس در وان در پلاس کار می کنند رهبری می کند. هانس می گوید: «این یک روش عالی برای کار است. “من همیشه این را یک چالش سرگرم کننده می دانم که پردازش سفارش را تا حد امکان بدون مشکل انجام دهم. Kubus بازسازی شده مطمئناً به این امر کمک می کند. کار کارآمدتر و واضح تر است و کارکنان عادی نیز از کار با این سیستم لذت می برند. رضایت شغلی و انگیزه کمک می کند. به یک روند آرام، که برای من مهم است.”

کاهش فشار فیزیکی
Lisanne de Winter که نقش مدیریتی در بخش بسته بندی در Van der Plas دارد، نیز در مورد گسترش مکعب مثبت است. “با اضافه شدن نوار، ما در حال حاضر بسته بندی را بر روی مکعب بدون نیاز به کار با کالسکه و گاری انجام می دهیم. پس از اسکن کد QR، بلافاصله می بینید که چه چیزی باید در جعبه باشد و از چه مواد بسته بندی استفاده کنید. این روند بسیار سریع‌تر است و اشتباهات کمتری انجام می‌شود. علاوه بر این، کار بسیار سخت‌تر است زیرا مجبور نیستید چالک‌ها را روی کمربند بگذارید یا گل‌های سنگین را از روی گاری بلند کنید.»

کار با Kubus
لیزان می‌گوید که همکاران در بخش بسته‌بندی در مورد اضافه شدن مکعب بسیار مثبت هستند. از روز اول، همه فکر می‌کردند که فوق‌العاده است. همچنین، برای من، بسیار سرگرم‌کننده و جالب است که ببینم چگونه این توسعه مفهوم به ثمر رسیده است.» پس از خواندن این وبلاگ، آیا به اندازه هانس و لیسان در مورد کار با مکعب هیجان زده هستید و دوست دارید در یک تجارت خانوادگی دنج کار کنید؟ سپس بلافاصله موقعیت های خالی Van der Plas را بررسی کنید! شاید به زودی شما را در دفترمان ببینیم تا یک گفتگوی خوب داشته باشیم!»

برای اطلاعات بیشتر:
ون در پلاس
https://vdplas.com/nl-nl

منبع