نماینده محلی از دفتر مرکزی Biotecture بازدید کرد

MD Biotecture گفت: “این یک بازدید واقعا مفید و نشاط آور از سوی نماینده مجلس ما، Gillian Keegan در روز جمعه بود. دیدن تعهد گیلیان برای حمایت از کسب و کار محلی خوب بود. او واقعاً تحت تأثیر همه عملیات ما قرار گرفت و اکنون مصمم است با طرح مسائلی که بر تجارت ما در سطح دولت و هر کجا که می‌تواند از ما حمایت کند.»

برای اطلاعات بیشتر:
بیوتکچر
www.biotecture.uk.com



منبع

دیوارهای زنده هیدروپونیک BioPanel در مهد کودک کاشته شدند و به مدت 8-12 هفته قبل از نصب در محل نگهداری شدند. این بدان معنی است که آنها از روز اول عالی به نظر می رسند. پروژه های فعلی در مهدکودک شامل بیش از 1000 متر مربع دیوار نشیمن است که قرار است در خروجی جدید McArthuGlen Paris-Giverny Designer Outlet نصب شود. این پروژه شامل 40 گونه مختلف است که توسط گیاه شناس پیشگام فرانسوی پاتریک بلان انتخاب شده اند. گیاهان گلدار مانند اریزیوم، اسطوخودوس و یاسمینوم یک نمایش فصلی چشمگیر در سراسر دیوار زنده ایجاد می کنند.

طراحی
بیوتکچر 15 سال است که در طراحی، نصب و نگهداری دیوارهای سبز تخصص دارد. بسیاری از دیوارهای زنده سیستم های آبیاری را از راه دور کنترل می کنند. دستیار عملیات ناتاشا به Gillian توضیح داد که چگونه مدت زمان، دفعات و زمان سیستم آبیاری را از راه دور کنترل می کنیم تا آبیاری را بر اساس نیاز گیاهان در طول سال تنظیم کنیم.

گیلیان کیگان، نماینده مجلس، جمعه گذشته به مناسبت پانزدهمین سالگرد در دفتر و مهد کودک غرب ساسکس نمایش داده شد. شروع کار در دفتر Bosham بود که در آنجا گیلیان به تیم معرفی شد و نمونه هایی از پروژه ها را نشان داد.

خلاقیت‌های آن‌ها که در حوزه انتخابیه چیچستر ساخته شده‌اند، در سراسر بریتانیا، اروپا و ایالات متحده آمریکا قابل مشاهده هستند – آنها نمونه‌ای عالی دیگر از اینکه چگونه بریتانیا در زمینه فناوری‌های سبز در جهان پیشرو است.

در حال بهبود
جیلیان در مورد این بازدید گفت: “دیدار با ریچارد و تیم Biotecture و جشن 15 سالگی آنها فوق العاده بود. “آنها دیوارهای زنده باورنکردنی ایجاد می کنند که دیدن آنها قابل توجه است و دارای مزایای زیادی از جمله بهبود کیفیت هوا و رفاه ذهنی است – تبدیل فضاهای داخلی و خارجی با گیاهان زیبا.

در طول 15 سال گذشته، آنها به شکل دادن به صنعت زیرساخت سبز کمک کرده اند، و درک دیوارهای زنده را از یک ویژگی جدید محوطه سازی به یک مصالح روکش پذیر پذیرفته تغییر داده اند. آن‌ها مفتخرند که با مشتریان معتبری مانند گروه Canary Wharf، کلوپ تنیس روی چمن انگلستان، و Transport for London کار کرده‌اند.