دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت

پره هایی که روی دریچه های کولر قرار دارند با حرکت دادن یا جا به جا کردن، جهت وزش باد کولر را تغییر می دهند. روی دریچه کانال کولر علاوه بر پره ‌های مذکور دمپرهایی نیز موجود هستند. کاربرد این دمپرها برای مسدود کردن جریان هوا از دریچه کانال کولر است. هیچ محدودیت ابعادی وجود ندارد و می توان میزان مرغوبیت آن را نیز با توجه به ضخامت ورق پره های عمودی و افقی مشخص کرد.

کاربرد حدیده‌کاری در صنایع مختلف

این نمونه دریچه ها بیشتر مناسب مکان هایی است که آب و هوای مرطوبی ندارند؛ چراکه رطوبت باعث زنگ زدگی در آن می شود. درزهای روی دریچه به صورت مربعی در کنار هم قرار می‌گیرند که یک شکل مشبک را به وجود می‌آورند. دریچه کولر خطی طرح اسلوت شکل منحصر به فردی دارد که باعث می‌شود ریزش هوا به محیط داخلی به‌طور متعادل و یکنواخت باشد. درون دریچه از خط‌های تی‌شکلی تشکیل شده است که فاصله‌ی بین هریک از این خط‌ها یک شیار به وجود می‌آید، یا به عبارتی یک اسلوت تشکیل می‌شود. شیارهای خطی ایجادشده روی دریچه کولر ثابت هستند و باد را بدون هیچ زاویه‌ای به صورت مستقیم به محیط پرتاب می‌کنند.

درچه کولر پلاستیکی

قاب این دریچه ها بطور مشخص از قالب پروفیل آلومینیوم و پره های آن نیز از ورق آلومینیوم بصورت پرسی و فابریک ساخته می شود. دریچه کولر 29این نوع دریچه در سیستم های گرمایشی یا سرمایشی بدون محدودیت قابل استفاده می دریچه کولر شود. کدام نوع دریچه کولر برای استخر مناسب است؟کسانی که در ویلا و منازل خود استخر تعبیه می کنند، قطعا نیاز به این کالا دارند. بهترین و مناسبترین متریال جهت به کارگیری و نصب این محیط،دریچه کولر پی ویسی می باشد. این نوع محصول به دلیل پلاستیکی بودنش در برابر آب مقاوم بوده و همیشه سالم می ماند.

  • در زمان خرید دریچه کولر ابتدا باید سوالاتی را از خود بپرسیم.
  • درون دریچه از خط‌های تی‌شکلی تشکیل شده است که فاصله‌ی بین هریک از این خط‌ها یک شیار به وجود می‌آید، یا به عبارتی یک اسلوت تشکیل می‌شود.
  • توصیه می‌شود برای اینکه با انواع دریچه کولر آشنا شوید به ادامه مطالب توجه فرمایید.
  • اینها تنها چند مورد از ویژگی های منحصر به فرد دریچه کولر هوشمندهستند.
دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت نکته مهم در ساخت دریچه کولر محل قرارگیری پیچ یا خزینه پیچ برروی فریم می‌باشد. با توجه به ورقی بودن جنس قاب می‌توان تغییرات لازم را در زمان ساخت به آن داد. سفارش و خرید اینترنتی دریچه کولرهای آبی امکان خرید آسان و سریع را برای مشتریان فراهم می‌سازد.

پروفیل کلافی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

هر کدام از متریال ها با توجه به کیفیتشان هزینه ی متفاوتی دارند. در قسمت پشتی دریچه‌ها نیز از یک دمپر جهت قطع و وصل کردن جریان هوای کولر استفاده می‌شود. از میان آن‌ها می‌توان به نوع پلاستیکی، آهنی، آلومینیومی و فلزی اشاره کرد. مدل های آلومینیومی در اکثر مواقع قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایر آن ها دارند. دریچه کولر به شکل سقفی و دیواری موجود است؛ با این تفاوت که نوع سقفی، هوا را از سمت سقف به مکان مورد نظر پخش می کند. نکته ای دیگر در مورد کالای مورد نظر این است که می توانید دریچه های کولر را در فصل های زمستان ببندید.