رنگ جمهوری CCO جدید منصوب می کند


رنگ ریپابلیک داون بورل را به سمت مدیر بازرگانی منصوب کرده است تا تیم فروش را رهبری کند و در عین حال شراکت های استراتژیک با ارزش شرکت را تسریع بخشد. بورل در پاییز 2014 به Color Republic پیوست و از زمانی که به آن پیوسته است از رشد دو رقمی سال به سال شرکت حمایت کرده است. Burrell متعهد به بهبود تجربه گل همه جانبه برای مشتریان و تامین کنندگان است. او به رمی داوالوس، رئیس جمهور و یکی از بنیانگذاران جمهوری رنگ گزارش می دهد.

رمی داوالوس، رئیس و یکی از بنیان‌گذاران، می‌گوید: “رهبری داون برای پرورش، تقویت و گسترش روابط شرکای کلیدی و در عین حال گسترش فروش منطقه‌ای و قابلیت‌های پشتیبانی مشتری ما ضروری بوده است. سهم او در موفقیت Color Republic در طول سال‌ها قابل توجه بوده است.” جمهوری رنگ. “خوشحالم که داون به سمت مدیر ارشد بازرگانی ارتقا پیدا کرد، زیرا ما همچنان به رشد کسب و کار و اجرای برخی از بزرگترین فرصت‌ها در تاریخ Colour Republic ادامه می‌دهیم.”

با بیش از 25 سال تجربه فروش و تجارت، بورل بیش از نیمی از حرفه حرفه ای خود را در صنعت گل سپری کرده است. تخصص او در فروش شروع به پیشروی حساب های ملی برای بزرگترین خرده فروشان آمریکا – Walmart و Sam’s Club کرد. مهارت های رهبری اثبات شده بورل با افزایش مداوم سود و حاشیه سود و برآوردن نیازهای مشتریان، بسیاری از کسب و کارهای نوظهور را در نقاط عطف رشد قرار داده است. داون علاوه بر مهارت های مدیریت حساب و خدمات مشتری قوی خود، دارای مهارت های تحلیلی و پیش بینی قوی است. او که یک رهبر با انگیزه، قابل اعتماد و مطمئن است، هیجان زده است که تیم فروش Color Republic را در این مرحله جدید تحول هدایت کند.

برای اطلاعات بیشتر:
جمهوری رنگ
www.colourrepublic.com



منبع