تدارکات کارآمد برای تولیدکنندگان و خریداران با برچسب زنجیره تامین

Floriday به دنبال فرصت‌هایی برای ساده‌سازی فرآیندها در صنعت گل‌کاری و کارآمدتر کردن آنهاست. برچسب زنجیره تامین راه حلی برای کنترل و کارایی بیشتر در فرآیند لجستیک، هم برای تولیدکنندگان و هم برای خریداران است. در زیر و در ویدیو بیشتر توضیح داده شده است.

برچسب زنجیره تامین با مرجع لات منحصر به فرد توسط پرورش دهنده فلوریدا تولید می شود و در اولین زمان ممکن در زنجیره روی بشکه ها/جعبه ها برای هر لات چسبانده می شود. Bas La-Graauw، صاحب محصول فلوریدا: “بنابراین عرضه مستقل از کانال امکان پذیر می شود. تولیدکنندگان می توانند محصول خود را از طریق فلوریدا در جریان های بزرگ به مکان های دورافتاده، مانند انتخاب انبار و سفارش یا جعبه در یکی از هاب ها منتقل کنند. از قبل تصمیم بگیرند که از کدام کانال فروش بفروشند یا چه مقدار محصول را با چه قیمتی به حراج بگذارند، فروش مستقیم و غیره. این به آنها انعطاف بیشتری می دهد و فرآیندهای مهد کودک را ساده می کند.”

برچسب بیشتر = ضایعات بیشتر
مشاور تدارکات، میشل هولتمن (Royal FloraHolland) در حال کار بر روی عرضه برچسب زنجیره تامین است. مایکل: “در حال حاضر از کشاورزان خواسته می شود تا برچسب های مختلفی را برای مشتریان مختلف تهیه کنند. در نتیجه، دو تا سه کارمند به طور مرتب مشغول برچسب زدن هستند. شناسایی نیز اغلب در حراج و توسط خود خریداران اعمال می شود، بنابراین یک چلو گاهی اوقات به همین تعداد است. مانند چهار تا پنج برچسب. این ضایعات زیادی ایجاد می کند.”

از گروه تولیدکنندگان زنتو، مهد کودک برزیل اکنون آزمایشی را برای آزمایش برچسب زنجیره تامین اجرا می کند. آنها از یک مکان سهام در Royal FloraHolland برای این منظور استفاده می کنند. Richard Duijvesteijn، مالک Kwekerij Brasil نیز در این ویدئو می گوید: “با برچسب زنجیره تامین، من فقط یک پروسه در مهد کودک دارم، می توانم به راحتی گاری های کامل را تولید کنم و آنها را فوراً بفرستم بدون اینکه هنوز تصمیم بگیرم چگونه آن را بفروشم. چرخ دستی.”

دانش کمتر محصول مورد نیاز است
مایکل ادامه داد: «به نوبه خود، خریدار به کارمندان کمتری با دانش محصول نیاز دارد تا تعداد زیادی را در یک سبد خرید شناسایی کند. “بالاخره، بشکه ها دارای یک مرجع دسته ای با برچسب هستند. علاوه بر این، خریدار می تواند از مرجع منحصر به فرد روی برچسب، به شکل بارکد، برای کنترل فرآیند لجستیک خود استفاده کند: او می تواند فرآیند اطلاع رسانی داخلی خود را تنظیم کند و مدیریت سهام بر این اساس.”

کار کاملاً اسکن محور
برچسب اجازه می دهد تا کار کاملاً اسکن محور انجام شود. مایکل معتقد است: «این باعث می‌شود که خطاهای انتخابی کمتری انجام شود. “همچنین، برچسب به ما امکان می دهد تا تعداد زیادی را از طریق Track & Trace به خوبی ردیابی کنیم. به این ترتیب، مشتریان دقیقاً می دانند محصول آنها در چه زمانی کجاست. و همچنین به تولیدکنندگان کمک می کند تا در صورت لزوم دسته ها را ردیابی کنند، به عنوان مثال زمانی که به نظر می رسد مشکلی با در صورت لزوم، می توان اقدام به موقع انجام داد.”

برچسب آینده زنجیره تامین
Michiel نتیجه می گیرد، “برچسب زنجیره تامین در بسیاری از فرآیندها مفید است، اما هرگز جایگزین هر برچسبی نمی شود. بنابراین، خرده فروشان احتمالا همیشه برچسب خود را برای مصرف کنندگان نگه می دارند. اما این برچسب زنجیره تامین به تنظیم فرآیندهای لجستیکی کارآمد برای تولیدکنندگان و تولیدکنندگان کمک می کند. خریداران.”

برای اطلاعات بیشتر:
فلوریدا

www.Floriday.io

منبع