آن ابتکار احساس گل اعضای هیئت مشورتی را منصوب می کند

CalFlowers هشت نفر را معرفی می کند که هیئت مشاوره افتتاحیه را برای ابتکار “آن احساس گل” تشکیل می دهند.

That Flower Feeling یک طرح ملی بازاریابی گل است که در سال 2021 توسط CalFlowers ایجاد شد و به افزایش مصرف گل در سراسر ایالات متحده از طریق یک کمپین بازاریابی مستقیم مصرف کننده اختصاص داده شده است که استفاده از گل ها را در روال های روزمره مراقبت از خود ترویج می کند. تلاش تعاونی تلاش می‌کند تا تجربه داشتن گل‌های تازه را به بخشی از زندگی روزمره تبدیل کند، و این ایده را ترویج می‌کند که حتی ساده‌ترین دسته گل نیز می‌تواند تأثیرات مثبتی بر سلامتی فرد داشته باشد. این ابتکار با گرفتن “آن احساس گل” به دنبال گسترش شادی و تأثیر گل ها به طور منظم است و در نهایت با افزایش تقاضا برای فروش غیر تعطیلات، کل صنعت گل را به نفع خود می برد.

این ابتکار با ماموریت افزایش مصرف سرانه گل در ایالات متحده، در نظر دارد با ایجاد هیئت مشورتی TFF، نفوذ خود را در سال 2023 گسترش دهد. هیئت مشورتی نقش حاکمیتی بنیاد را بر عهده خواهد گرفت. هیئت حاکمه بر سه حوزه مهم در بنیاد نظارت خواهد کرد: امور مالی، جذب سرمایه و بازاریابی مصرف کننده.

نمایندگان هیئت مشورتی برای اطمینان از حضور گسترده صنعت در همه بخش ها انتخاب شدند. از تولید گرفته تا توزیع تا خرده فروشی، هیئت مشاور وظیفه رهبری یک صنعت واحد را به سمت هدف افزایش استفاده آمریکایی ها و لذت بردن از گل های تازه بریده در زندگی روزمره خود دارد.

هیئت مشورتی جدید شامل موارد زیر است:
● دیوید آرملینی، آرملینی اکسپرس – تدارکات
● جوی آزوت، مزارع الکساندرا – کلمبیا
● آنا رز باکا، کندال گل – عرضه کننده دسته گل
● کریس دراموند، پنی توسط گلفروش پلازا – خرده فروشی
● اسکار فرناندز، ریو رز اسکار فرناندز – واردکنندگان میامی
● Martin Meskers، Oregon Flowers – Domestic Grower
● Karen Oie، Smithers Oasis – Hardgoods
● بن پاول، گل فروشی مایش – عمده فروشی

در حال حاضر سه کرسی باز در هیئت مشورتی TFF وجود دارد. یک صندلی برای یک خرده فروش بازار انبوه، و دو صندلی باز برای مشاوران بزرگ.

منبع