گل رز و خشخاش در میان گل هایی که اکثر باغبانان امسال می کارند

تحقیقات جدید محبوب‌ترین گل‌ها را برای باغبان‌های خانگی در بریتانیا نشان داده است که گل رز در سرتاسر کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است. مهد کودک Ashridge Trees در بریتانیا از Google Keyword Planner برای تجزیه و تحلیل تعداد جستجوهای ماهانه در سال گذشته برای 20 گل معمولی استفاده کرد تا محبوبیت آنها را در بین باغبانان خانه مشخص کند.

کلمات کلیدی اندازه گیری شده شامل عبارات گل مربوط به باغبانی، مانند «گل رز»، «گل شمعدانی کاشت»، «چگونه گل ارکیده»، «دانه سنبل» و «زمان کاشت بذر خشخاش» بود. داده‌ها در زمان مناسبی ظاهر می‌شوند که مردم باغ‌های خود را برای گیاهان در بهار آماده می‌کنند – با در نظر گرفتن ماه مارس بهینه‌ترین ماه برای شروع یک پروژه باغبانی جدید، زیرا خاک مرطوب است و هوا ملایم‌تر از فصل زمستان است.

گل رز به عنوان گل مورد علاقه بریتانیا برای باغبانان شناخته شد و به طور متوسط ​​126909 جستجوی ماهانه را به خود جلب کرد. گل رز به خاطر شکل گلبرگ مشخص و ساقه های خاردار خود شناخته شده است و در رنگ های مختلفی مانند قرمز، صورتی، زرد و سفید وجود دارد. آنها می توانند در مقایسه با سایر گل ها نگهداری بالایی داشته باشند و برای افزایش سلامت خود به آبیاری منظم، هرس و کوددهی نیاز دارند.

پس از آن گل آفتابگردان با میانگین 112567 جستجو در ماه در رتبه دوم قرار گرفت. گل‌های آفتابگردان ظاهری چشمگیر دارند، با ساقه‌های بلند و گلبرگ‌های زرد بزرگ و پر جنب و جوش که مرکز تیره‌ای را قاب می‌کنند. نگهداری آنها نسبتا کم است، مشروط بر اینکه در یک نقطه آفتابی قرار گرفته باشند و به اندازه نیازشان فضای رشد داده شود.

در walesonline.co.uk بیشتر بخوانید

منبع