کارگاه ساخت دسته گل در دانشگاه Savitribai Phule Pune

کارگاه ساخت دسته گل که در 22 فوریه 2024 در سالن اجتماعات دانشگاه Savitribai Phule Pune در ایندوسا برگزار شد، 84 دانشجو را به همراه 4 کارمند که در سراسر جلسه به طور فعال شرکت کردند، جذب کرد. به گفته آقای Pandharinath Mhaske، مربی هنر ساخت دسته گل را با ظرافت و تخصص به نمایش گذاشت و به گفته او، این رویداد در پونا هند با موفقیت چشمگیری همراه بود.

در طول کارگاه، او خلق پنج دسته گل مجزا را به نمایش گذاشت که هر مرحله را با جزئیات توضیح داد. آقای Mhaske نه تنها بر جنبه زیبایی شناسی تمرکز کرد، بلکه بر اهمیت دقت و مراقبت در هنگام مونتاژ دسته گل ها نیز تاکید کرد. دستورات او شامل جزئیات مهم و اقدامات احتیاطی برای اطمینان از کیفیت و طول عمر ترتیبات بود.

یکی از نکات برجسته این کارگاه، بحث روشنگرانه آقای محسک در مورد تکنیک های جذب مشتری و جذب در یک فروشگاه گل بود. او استراتژی‌های ارزشمندی را در مورد چگونگی جذب مشتریان و افزایش تجربه آنها به اشتراک گذاشت، در نتیجه وفاداری مشتری و تکرار تجارت را تقویت کرد.

این کارگاه بستری را برای شرکت‌کنندگان فراهم کرد تا نه تنها جنبه‌های فنی ساخت دسته گل را بیاموزند، بلکه بینش‌های ارزشمندی در مورد پویایی راه‌اندازی یک کسب و کار موفق گل به دست آورند. ماهیت تعاملی جلسه تبادل معنادار را تسهیل کرد و تجربه یادگیری را برای همه شرکت کنندگان غنی کرد.

“در مجموع، کارگاه ساخت دسته گل رویدادی بسیار غنی و جذاب بود که شرکت کنندگان را با الهام و تجهیز به دانش و مهارت های ارزشمند برانگیخت. ما از آقای پاندارینات مهاسکه به خاطر مشارکت ارزشمندش تشکر می کنیم و منتظر چنین جلسات روشنگرانه بیشتری در آینده.”

برای اطلاعات بیشتر:
پاندارینات مهاسکه
گل فروشی سنه
www.facebook.com/mhaskept

منبع