کارفرمای منصف و با اخلاق بودن

اگر نگران این هستید که شخصی کارگرانی را استخدام می کند که با آنها منصفانه و اخلاقی رفتار نمی شود، باید فوراً با بازرسی کار تماس بگیرید (در ساعات اداری با شماره 0800 20 90 20 تماس بگیرید).

صنعت باغبانی این فرصت را دارد که به طور جمعی برای شکل دادن به یک روایت اشتغال مثبت و ایجاد تغییرات مورد نیاز برای اطمینان از عملکرد همه ما به عنوان کارفرمایان مسئول و نمونه کار کند.

موفقیت و شهرت صنعت باغبانی نیوزلند نتیجه مستقیم مردم آن است. اگر مردم ما پیشرفت کنند، این بخش نیز پیشرفت می کند.

وظیفه مراقبت کارفرمایان نه تنها شامل ایمنی و رفاه آنها می شود، بلکه ایجاد یک محیط کاری بادوام است، یک فرهنگ قوی که در آن کارکنان احساس ارزشمندی و استقبال کنند، بتوانند در صنعت ما بیاموزند، مهارت پیدا کنند و پیشرفت کنند.

کسب و کارها باید مسئولیت اطمینان از عملکرد آنها در راستای تعهدات قانونی را بر عهده بگیرند – از جمله و اطمینان از اینکه پیمانکارانی که ما درگیر می کنیم مطابق با آن تعهدات نیز عمل می کنند. بررسی دقیق در مورد استفاده پیمانکار ضروری است.

ما می خواهیم هم کارگران RSE و هم کارمندان محلی را ببینیم که فصل به فصل برمی گردند. دستیابی به آن نیازمند تلاشی هماهنگ از سوی همه کارفرمایان است تا نه تنها حداقل الزامات قانونی را برآورده کنند، بلکه برای اینکه کارفرمای منتخب باشند، همه مایلند برای آن کار کنند – و در مجموع صنعت منتخب.

متأسفانه، گزارش‌های این هفته مبنی بر استثمار کارگران مهاجر توسط پیمانکاران کارگری، نقض استانداردهای «کارفرمای خوب» و مراقبت‌های شبانی بود که صنعت به آن پایبند است.

اگر موضوع به طور خاص به استثمار کارگران مهاجر مربوط می شود، می توانید آن را از طریق تلفن (0800 200 088) یا با ارسال گزارش کتبی (اطلاعات بیشتر و پیوند به فرم گزارش در اینجا موجود است) به Employment New Zealand گزارش دهید.

برای اطلاعات بیشتر



منبع

این کارگران اقیانوس آرام اینجا هستند تا مهارت‌ها را بیاموزند و برای حمایت از خانواده‌ها و جوامع خود در خانه کسب درآمد کنند. در عین حال، آنها از صنعت ما برای رشد و شکوفایی حمایت می کنند. آنها یک whanau گسترده هستند.

در حالی که صنعت و دولت به این موضوع می پردازند، این مورد به عنوان یک یادآوری جدی برای همه ما عمل می کند: توانایی به کارگیری افراد از اقیانوس آرام یک امتیاز است، نه یک حق. هر یک از کارفرمایان با مراقبت و برخورد محترمانه با کارگران در حفاظت از این امتیاز نقش دارند.

صنعت باغبانی نیوزیلند یک سیاست تحمل صفر برای رفتار ضعیف کارفرما دارد. این رفتار ناامیدکننده تأثیر گسترده‌ای بر اعتبار صنعت و طرح کارفرمای فصلی شناخته‌شده (RSE) و همچنین بر کارفرمایانی دارد که در بیشتر موارد برای مراقبت و پرورش افراد خود تلاش می‌کنند.