تحقق فرصت های رشد در مهد کودک و صنعت باغ ویکتوریا

در حالی که چشم‌انداز این بخش همچنان قوی است، این گزارش همچنین اولویت‌هایی را برای تضمین رشد آتی، از جمله جذب نیروی کار ماهر و معمولی، پیگیری یک مطالعه محدوده برای یک مرکز عالی باغبانی، همکاری استراتژیک با دولت محلی هدفمند، کاوش در فرصت‌های صادراتی، شناسایی کرده است. و ترویج و سرمایه گذاری در راه حل های زیرساخت سبز برای کمک به تسهیل اقدامات در مورد تغییرات آب و هوا.

مهدکودک و صنعت باغ ویکتوریا (NGIV) از گزارش “تحقق فرصت های رشد در این بخش” که امروز توسط وزیر کشاورزی، محترم گیل تیرنی، هنگام بازدید از باغ شهر پلاستیک (GCP) ارائه شد، استقبال می کند. GCP که در Dandenong جنوبی واقع شده است، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گلدان و ظروف پلاستیکی برای بخش باغبانی در کشور است.

دولت ویکتوریا از صنعت مهد کودک و باغ حمایت می کند تا فرصت های رشد را شناسایی کند، از جمله جذب کارگران برای آینده و رفع شکاف های مهارتی.

برای اطلاعات بیشتر:
مهد کودک و صنعت باغ ویکتوریا
(03) 9576 0599
www.ngiv.com.au



منبع

برای خواندن گزارش کامل اینجا کلیک کنید.

این گزارش از طریق برنامه 15 میلیون دلاری غذا به بازار دولت ویکتوریا و به سفارش مهد کودک و صنعت باغ ویکتوریا تامین شد.

این گزارش نشان داد که پایگاه عضویت NGIV 2.5 میلیارد دلار ارزش اقتصادی برای اقتصاد ویکتوریا فراهم کرده و بیش از 24100 نفر را در سال 2020/21 استخدام کرده است. این حقایق بر نقش مهمی که باغبانی در اقتصاد محلی، رفاه و زیست‌پذیری ما می‌کند، تأکید می‌کند. و حمایت بیشتر را برای ایجاد بالاترین کیفیت در زنجیره تامین و فعالیت اقتصادی ما مطرح کنیم.

نقل قول منتسب به مدیر عامل NGIV، کریگ تابرنر
صنعت مهد کودک و باغ ویکتوریایی یک صنعت پیچیده و در عین حال مهم در اقتصاد ویکتوریا است، و گزارش امروز نشان می‌دهد که با سرمایه‌گذاری و حمایت مناسب، می‌توانیم حتی بیشتر ارائه دهیم. ما همچنان از دولت می خواهیم که در صنعت ما سرمایه گذاری کند، به ویژه از طریق مرکز پیشنهادی تعالی، پیش از نظرسنجی ایالتی نوامبر.”