نام تجاری دسته گل پایدار هلیکس استرالیا

رایان ماسون، مدیر تدارکات Wafex، نظرات آدریان را که دسته‌های گل موم با مارک هلیکس واقعاً حضور خود را در میان مشتریان عمده‌فروشی Wafex تثبیت کرده است، تکرار کرد.

تغییر به یک رویکرد نام تجاری که از مقدار بسیار کاهش یافته پلاستیک و زباله استفاده می کرد، محرک اصلی این سوئیچ بسته بندی بود.

برای اطلاعات بیشتر:
هلیکس استرالیا
www.helixaustralia.com.au



منبع

پارسونز گفت: “بسیاری از گل فروشی های استرالیایی که هلیکس وکس فلور را تهیه می کنند نیز این گونه ها را به عنوان هلیکس به بازار عرضه می کنند و قیمت گذاری می کنند، بنابراین بسیار مهم است که گلفروش بتواند گل موم مارک دار را در سفارشات خود شناسایی کند.”

موسون می‌گوید: «در مورد برچسب‌های مارک‌دار اولیه تردید وجود داشت، زیرا بازار عمده‌فروشی استرالیا تحت سلطه آستین‌های پلاستیکی مارکدار تولیدکنندگان محلی و خارج از کشور است. اما اکنون عمده‌فروشان ما هر بار که گل موم هلیکس را از Wafex تهیه می‌کنند، خواستار و انتظار دارند که این دسته‌ها را ببینند.

پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز برچسب‌های دسته گل سازگار با محیط زیست در فصل گذشته، هلیکس استرالیا همچنان به استفاده از این وسیله نقلیه برند برای کمک به قرار دادن مجموعه ممتاز گونه‌های Waxflower خود با گل‌فروشان فهیم استرالیایی ادامه می‌دهد.

آدریان پارسونز، مدیر عامل هلیکس استرالیا گفت که با توجه به سرمایه گذاری بزرگ پرورشی در توسعه طیف وسیعی از هیبریدهای گل موم ممتاز، تمایز و برندسازی گونه ها در کانال های بازار عمده فروشی بسیار مهم است.

Wafex تولید کننده و توزیع کننده انحصاری گل موم هلیکس در بازار استرالیا است و برنامه های پرورش برند منحصر به فرد همیشه یک رکن استراتژیک کلیدی در استراتژی بازاریابی آنها بوده است.