“نابغه های جوان برای جمع شدن در اجلاس گل های آهسته”


در حالی که دوران کووید-19 شاهد ضایعات عظیمی در جبهه انسانی بوده است، مادر طبیعت بی سر و صدا چند برد را به دست آورده است. همانطور که جهان بالا می رود و مانند نیلوفر آبی از گل و لای کووید با همه شلوغی های انسانی باز می شود، نابغه های جوان در پشت جنبش گل های آهسته خوشبین هستند که برخی از مزایای زیست محیطی اثرات زمین لرزه این ویروس طولانی خواهد بود. مدت، اصطلاح.

دبرا پرینزینگ، نویسنده باغبانی ساکن سیاتل و حامی گل‌های خانگی که در سال 2013 عبارت «گل‌های آهسته» را ابداع کرد، گفت: «من در استفاده از اصطلاحی که بیش از حد استفاده می‌شود تردید دارم، اما مطمئناً یک «خط نقره‌ای» برای همه‌گیری وجود داشت. او توضیح داد که در ابتدایی‌ترین حالت، گل‌های آهسته از پرورش گل‌هایی که با روش‌های کشاورزی پایدار رشد می‌کنند، در فصل طبیعی شکوفه‌هایشان برداشت می‌شوند، تا حد ممکن نزدیک به شما هستند و توسط گل‌فروشانی تولید می‌شوند که از تکنیک‌های طراحی سبز و بدون مواد شیمیایی استفاده می‌کنند. او مشاهده کرد: «در طول قرنطینه، نه تنها میلیون‌ها آمریکایی مانند گذشته با طبیعت ارتباط برقرار کردند، بلکه صنعت گل فواید روی آوردن به گونه‌های کشت شده محلی را شناخت و از آن بهره برد.»

مانند “آهسته غذا”، که خانم پرینزینگ اذعان می کند که الهام بخش حرکت او بوده است، فلسفه این است که برای لذت بردن از یک گل یا خوراکی در فصل، بهتر است “صبر کنید”. وقتی صحبت از انتظار شد، مشکلات زنجیره تامین مداوم سونامی معمول گل های وارداتی به بازار ایالات متحده را مختل کرده است و منجر به اعتماد و شناخت تولیدکنندگان گل آمریکایی توسط همه از طراحان گل گرفته تا تزئینات داخلی و عروس های ژوئن شده است.

روز اول این رویداد در مزرعه Maple Grove برگزار خواهد شد. این توسط جورج بیانکو، مالک مزرعه Maple Grove و رئیس مشترک هیئت مدیره Westchester Land Trust معرفی خواهد شد. سخنران اصلی، زنیا دامبروسی، بنیانگذار و مالک Sweet Earth Co.، یک استودیوی شکوفایی طراحی گل و باغ واقع در مزرعه گل پایدار او در پاوند ریج خواهد بود.

خانم پرینزینگ گفت: «موضوعات ما هر سال، مطابق با زیتگیست، تغییر می‌کنند». “سال گذشته در سانفرانسیسکو “غوطه وری گل” بود زیرا همه احساس محرومیت از COVID و اجلاس 2020 لغو شده بود.” موتیف اجلاس امسال «گل‌ها به عنوان الهام‌بخش هنرمندان» است و صنعتگرانی مانند تی جی مک‌گراث مجسمه‌های گیاه‌شناسی بدون فوم در مقیاس بزرگ را به نمایش می‌گذارند، فرانسیس پالمر درباره سرامیک‌های الهام‌گرفته از گل خود و فیلیپ گوز، طراح مشهور گل در رستوران بلو. تپه در انبارهای سنگی.

خانم پرینزینگ توضیح داد: “جنبش گل های آهسته در تقاطع کشاورزی و طراحی قرار دارد.” طراحان و پرورش دهندگان گل دائماً بر یکدیگر تأثیر می گذارند.

این عدم تعادل تصادفی نبود.
از دهه‌ها پیش، ایالات متحده در تلاش برای کاهش جریان مواد مخدر به ایالات متحده از بولیوی، کلمبیا، اکوادور و پرو، به کاهش یا حذف تعرفه‌های وارداتی از این منطقه پرداخت و امیدوار بود کشاورزان را تشویق کند تا تولید غیرقانونی کوکا را جایگزین کنند. جایگزین های قانونی و ایمن تر مانند گل. کلمبیا به تنهایی 60 درصد از واردات گل های تازه بریده آمریکا را تامین می کند.

خانم D’Ambrosi افزود: “مسئله دیگر این بود که در تلاش برای تکمیل محصولات خود، آمریکایی های لاتین گل های خود را با مقادیر زیادی آفت کش اسپری می کردند.” گل هایی که از مرز می آیند هیچ حشره یا نشانه ای از حشرات نداشتند.

خانم D’Ambrosi گفت که فعالیت پیشگامان گل آهسته مانند خانم پرینزینگ به این موضوع پرداخته است که چگونه اقتصاد گل آمریکا از نظر مالی و زیست محیطی چنین ضربه ای خورده است.

همانطور که گل ها به عنوان تم موزه گواه هستند، گل های آهسته نه تنها سازگار با محیط زیست هستند، بلکه می توانند شگفت انگیز باشند. بخشی از سخنرانی خانم D’Ambrosi نشان دادن ساخت دسته گل های دست بسته با استفاده از گل های فصلی و محلی است. این بدون شک یکی از زیباترین مناظری است که می‌توان دید – در کنار دلفین‌هایی که آکروباتیک‌های بلند پرواز خود را در کانال بزرگ نشان می‌دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
نشست گل های آهسته
[email protected]
www.slowflowerssummit.com



منبع