مزارع الکساندرا از طراح با تنوع جدید تقدیر می کند: امید شاهزاده خانم هالی

الکساندرا فارمز افزودنی ویژه به مجموعه ارزشمند رزهای باغ پرنسس خود را با تنوع جدیدی اعلام می کند: شاهزاده خانم هالی Hope®. تیم مزرعه گل رز باغی کلمبیایی می‌گوید: «این گل رز ویژه سال‌ها در مزارع الکساندرا ساخته می‌شود و نام دوست و همکار نزدیک ما – طراح و مربی مشهور گل‌ها، هالی هایدر چاپل» گرفته شده است.


هالی هایدر چاپل و جوی آزوت

شکوفه هلویی رنگ، پرنسس هالی هوپ توسط هالی به عنوان گل رز باغ مشخص او در طی بازدید از مزرعه آنها در اوایل سال 2020 انتخاب شد. از نظر تعداد گلبرگ “بسیار پر” است، زیرا بیش از 80 گلبرگ دارد. پرنسس هالی هوپ به طور کامل باز می شود و با قدرت و انعطاف پذیری که ما را به یاد دوستمان می اندازد، به طرز شگفت انگیزی خوب نگه می دارد.

Princess Holly's Hope اکنون از طریق عمده فروشان گل و با در دسترس بودن محدود در دسترس است. انتظار می رود تولید در طول سال 2024 افزایش یابد.


حقایق سریع: رنگ: هلویی، رنگ‌های ثانویه: کرم و صورتی، شکل شکوفه: مارپیچ نازک، اندازه سر شکوفه: بزرگ، باز شدن شکوفه: 90٪، روزهای باز شدن: 3، گلبرگ: 85، عمر گلدان: 8 روز، کشور مبدا: ژاپن

همانطور که یک گل رز شکوفا می شود، یک مشارکت رشد می کند
هالی یک طراح گل آمریکایی، نویسنده منتشر شده و مربی شناخته شده در ویرجینیا، می گوید که وقتی برای اولین بار در صنعت گل و گل غوطه ور شد، گل رز باغ “اولین عشق” او بود، و اشاره کرد که او به سرعت شیفته ژولیت رز عروسی دیوید آستین شد. Ausjameson) و صبر (Auspastor). پس از مواجهه با انواع ما در سال 2009، او سال ها را صرف طراحی و آموزش با گل های رز باغ الکساندرا در کنفرانس ها و گردهمایی های طراحان نمازخانه کرد. سبک طراحی او رمانتیک و نوستالژیک و در عین حال مدرن بود – هماهنگی کامل با گل رز باغی. هالی بیشتر تحسینی را که در سالهای اولیه دریافت کرد به استفاده از گل رز باغ الکساندرا فارمز در کار طراحی خود نسبت می دهد. او می‌گوید: «ژولیت و صبر باعث شدند من عاشق رزهای باغی شوم و واقعاً برندم را تثبیت کرد و مسیر شرکتم را تغییر داد، زیرا ما شروع به تمرکز روی این گل‌های لوکس کردیم». تخصص و قدردانی او از گل های رز باغی سرانجام وقتی با رئیس شرکت ما، خوزه (جوی) آر آزوت، در سمپوزیوم انستیتوی آمریکایی طراحان گل 2018 ملاقات کرد، همکاری با مزارع الکساندرا را تثبیت کرد.

هالی و تیم اصلی او، از جمله همسر و شریک تجاری اش ایوان چاپل، برای اولین بار در فوریه 2020 از مزارع الکساندرا بازدید کردند. هالی قبل از انتخاب سه شکوفه بزرگ به عنوان گل های مورد علاقه خود، به چندین گونه آزمایشی در گلخانه ما نزدیک شد. همان‌طور که بعدازظهر آن گروه با تیم مزارع الکساندرا در مورد انواع آن بحث کردند، مشخص شد که هالی به طور خاص شیفته یک گل رز است. این اولین برخورد هالی با گل رز باغ بود که در نهایت به همنام او تبدیل شد.

چیزی که هالی در مورد پرنسس هالی هوپ دوست دارد این است که چگونه تنوع باز می شود و یک ستاره بزرگ و چشمگیر را تقلید می کند. او می گوید: “نقاط ظریف او در شکل و تنوع در سایه ها” هیجان انگیز است. “من عاشق “در میان” هستم و به ندرت دنبال گلی تک رنگ می گردم. [Princess Holly’s Hope] جواهری در صنعت است.”

جوی موافق است که این رز باغی به دلیل اصالتش از دیگران متمایز است. او می‌گوید: «با توجه به طراحی کلاسیک هالی، او یک نوع سنتی شکل نیست. “این واقعیت که او تمایل داشت این گل را انتخاب کند، تطبیق پذیری واقعی هالی و توانایی او را در تجسم چیزی زیبا به سبک مدرن تر نشان می دهد.”

احترام به گذشته، نگاه به آینده
شاهزاده هالی هوپ نه تنها افتخاری منحصر به فرد و نادر برای مربی و رهبر آن است، بلکه برای همسرش ایوان، که در نهایت نام “هولیز هوپ” را ابداع کرد و تا به امروز الهام بخش کار او است. در سال 2022، ایوان پس از نزدیک به دو سال مبارزه با سرطان درگذشت و خانواده و کسب و کار آنها را رها کرد تا در دستان هالی زندگی کنند و پیشرفت کنند. ایوان به رشد کسب و کارهای موفق گل، خانواده و عشق بی نهایتی که در سراسر کار و زندگی هالی مشهود است کمک کرد. هالی می گوید: «این همیشه یک دنیای مشترک بوده است. و هر کاری که انجام می‌دهم هنوز هم بخشی از ایوان را در خود دارد.»

امید شاهزاده خانم هالی گذشته و نگاهی روشن به آینده را برای مزارع الکساندرا و هالی در بر می گیرد. سفری که هالی و ایوان با هم به مزارع الکساندرا رفتند، به آنها فرصتی ناآگاهانه داد تا با هم بودن خود را به گونه‌ای که مطابق با کار و شراکتشان است نشان دهند: با یک گل رز باغی.

برای اطلاعات بیشتر:
مزارع الکساندرا
www.alexandrafarms.com

منبع