“زیبایی نمایش گل فیلادلفیا نفس شما را بند می آورد”



انجمن باغبانی پنسیلوانیا از نمایشگاه گل PHS فیلادلفیا 2024 با عنوان “متحد شده توسط گل ها” رونمایی کرد. 195مین نمایشگاه گل PHS فیلادلفیا تا 10 مارس 2024 در مرکز کنوانسیون پنسیلوانیا برگزار خواهد شد. رویداد داخلی اجازه می دهد تا گل ها شکوفا شوند و به روش های مختلفی به نمایش گذاشته شوند که باید این را ببینید!

و بگذارید این را با صدای بلند و واضح بگویم.

این بهترین نمایش گل در جهان است. مطمئناً نمایشگاه گل چلسی در انگلستان سر و صدای زیادی پیدا کرده است، اما در سال های اخیر بیشتر بر روی گیاهان و محوطه سازی متمرکز شده است.

کارولین کراب، که از انگلستان آمده بود تا به خدمه AIFD در نصب آنها کمک کند، می گوید: “قطعا گل های بیشتری در اینجا وجود دارد و روی آنها تمرکز می شود.”

“United by Flowers” اجتماع رنگارنگی را جشن می گیرد که گرد هم می آیند تا در عشق باغبانی، گل ها و گیاهان و تأثیری که آنها بر زندگی ما در تمام طول سال می گذارند سهیم شوند.

سازمان‌دهندگان می‌گویند که این موضوع بر وحدتی که هر بهار در نمایشگاه گل PHS فیلادلفیا شکوفا می‌شود تأکید می‌کند – لحظه‌ای که صدها هزار نفر از منطقه، ملت و جهان گرد هم می‌آیند تا قدرت دگرگون‌کننده، زیبایی خیره‌کننده و شادی باغبانی را تجربه کنند. .

“در دنیایی که تنهایی به یک بیماری همه گیر تبدیل شده است، نمایشگاه گل PHS فیلادلفیا مردم را گرد هم می آورد تا با عشق مشترکشان به باغبانی و زیبایی گل ها ارتباط برقرار کنند. این مکانی است که در آن جادو اتفاق می افتد و افراد از همه طبقات زندگی به عنوان یک نفر گرد هم می آیند. ست پیرسول، معاون رئیس و مدیر خلاق PHS گفت: این جامعه در حال رشد نشان دهنده ماهیت United by Flowers است.

ادامه مطلب را در flowerpowerdaily.com بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع