دکوراسیون رستوران ها

فضای صمیمی این رستوران به گونه ای است که حتی امکان دارد بعد از تعطیلی رستوران و در صورت خوش شانس بودن شما در را به روی شما گشوده تا بتوانید وعده ای خاطره انگیز را در یکی از معروف ترین رستوران های طنجه صرف دکوراسیون داخلی رستوران کلاسیک نمایید. اگر طرح های زیر بنظرتان خیلی سرد دیده می شوند، بخاطر مدرن بودن و حضور رنگ های خنثی در آنهاست. استفاده کنید. طرح کفپوش نیز در زیبایی و جذابیت طراحی داخلی مدرن رستوران بسیار مؤثر است. با استفاده از طراحی ارگونومیک ایمنی محل کار را به حداکثر می رسانید و از بروز حوادت جلوگیری می کنید ضمن این که خستگی کارکنان را هم به حداقل می رسانید. مطمئن باشید که با رفتن به این رستوران از همه چیز لذت خواهید برد.

اگر شما برای صرف قهوه به تراس این رستوران بروید، نمای فوق العاده ای را پیش چشمانتان خواهید دید که در کنار نوشیدن قهوه از آن لذت می برید. شما با سفر به طنجه می توانید به جز روزهای دوشنبه هر روز از ساعت 9 صبح تا 11:30 شب در این رستوران انواع غذاهای مراکشی، مدیترانه ای و همچنین غذاهای مخصوص گیاه خواران را صرف نمایید. با سفر به طنجه می توانید با غذاهای مختلف محلی این مکان و معروف ترین رستوران های طنجه نیز آشنا شوید. این رستوران در بین معروف ترین رستوران های طنجه جایگاه بالایی دارد. پرسنل این کافه حرفه ای و مودب هستند و با دقتی خاص بین مشتری ها می چرخند تا اگر سفارش و یا چیزی احتیاج داشتید کمک کنند.

این رستوران زیبا و خاص هرچند که فضای کوچکی دارد اما حسی صمیمی را برای شما به ارمغان می آورد و در زمان صرف غذای خود با شنیدن موسیقی محلی لذت غذا را برای شما بیشتر می کند و مطمئن باشید که با رفتن به این رستوران با استقبالی گرم و بی نظیر رو به رو خواهید شد به طوریکه بارها و بارها این تجربه را تکرار خواهید کرد. این رستوران دارای غذاهای متنوع و خوشمزه و همچنین دارای فضایی عالی و لذت بخش می باشد و کارکنان آن به گونه ای برخورد می کنند که شما از زمان به سر بردن در این رستوران لذت کامل را ببرید. در این مکان می توانید دسرهای لذیذ، قهوه های خوش عطر، انواع ساندویچ هایی چون پانینی و شیرین های متنوع را سفارش دهید. نمای بی نظیر و دل ربای تراس ال موراکو یکی از دیدنی ترین مکان هایی است که در شهر طنجه مراکش می توانید قهوه میل کنید. رستوران ال موراکو در واقع مجموعه ای از 3 رستوران است که در یک رستوران در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که شامل بخش پیانو و تراس مخصوص قهوه می باشد و از معروف ترین رستوران های طنجه می باشد.

در کنار کارکنان مهربان و منظره زیبایی که از شهر طنجه مراکش در بالکن این بخش خواهید دید، می توانید از غذاهای خوش طعم و بی نظیر کلاسیک مدیترانه ای هم لذت ببرید. زمانی که از این رستوران خارج می شوید، مطمئن باشید که از لحظات خود در این رستوران لذت برده اید. این کافه محیطی دوستانه و پرسنلی بسیار مؤدب و خوشبرخورد دارد و لحظات خوشی در آنجا برایتان رقم میخورد. از شرایط محیطی کافه و رستوران است که باید به آنها توجه شود. پس اگر قصد دارید در یکی از معروف ترین رستوران های طنجه غذا بخورید، باید کمی عجله کنید. یکی از مهم ترین نکات این رستوران قلیان هایش است که یکی از دلایل محبوبیت بیشتر آن در بین قشر جوان شده است، شما می توانید با دوستانتان به این رستوران بروید و ساعت ها دور هم باشید و غذایی عالی و با کیفیت بخورید. با این حال این موضوع بسته به نوع رستوران معانی متفاوتی دارد. در چیدمان داخلی رستوران ابعاد مبلمان رستورانی یا میز و کاناپه ها و فاصله های لازم در محدوده نشستن و همچنین طراحی درست مسیر حرکتی پیشخدمت ها و فضایی که برای اینکار لازم دارند ، باید براساس استانداردهای مناسب هر نوع کافه یا رستورانی باشد.

طراحی داخلی رستوران، المان های خاص خود را دارد که باید رعایت شوند اما در کنار آن منحصربودن فست فود شما اهمیت زیادی دارد. صدها عامل برای طراحی داخلی وجود دارد که با رعایت آن می توانید طراحی داخلی رستوران مدرن زیبا و جذابی داشته باشید. به رنگ خاکستری دیوار همراه با مبلمان چوبی و مشکی و بخشهای آجری دکوراسیون دقت کنید. انتخاب چراغ ها و همچنین تاثیر سبک مبلمان برای ایجاد جو، بسیار مهم است. هر دو ضربان قلب و فشار خون مشتریان را بالا میبرند و احساس هیجان انگیزی را ایجاد میکنند که همین امر باعث میشود سریع غذا بخورند و مکان را ترک کنند.

کیفیتی عالی از گوشت که در کنار برنج ایرانی خوش عطر و بو سرو می شد. منظره رویایی این رستوران در کنار خلیج تنگه یکی از بی نظیرترین تصاویری بوده که در سفر به این شهر مراکشی به یاد خواهید سپرد. خلق فضایی زیبا و چشمگیر به شکلی که مشتری های بیشتری را به خود جذب کند، یکی از آرزوهای هر رستوران داری است. امروزه استفاده از اجر نسوزنما در دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که علاوه بر دوام و مقاومت آن، توانایی حفظ انرژی را نیز دارد؛ به این معنا که در تثبیت نوسانات درجه حرارت محیط داخلی ساختمان ها و منازل، نقش کلیدی ایفا می کند، در واقع در تابستان محیط را خنک و در فصل زمستان آن را گرم نگه می دارد. این رستوران دارای بالکنی است که منظره زیبایی از شهر را برای شما به نمایش می گذارد و همچنین غذاهای کلاسیک مدیترانه ای در این رستوران سرو می شود مانند طاجین بره و سالاد هشت پا. نمای بیرونی کافی شاپ، کانتر و صندوق پذیرش، نورپردازی، شکل سقف و کفپوش، استفاده از لوازم تزئیناتی یا لوسترهای منحصر به فرد، میز و صندلی های خاص، از مواردی هستند که خلاقیت در آن ها، فضایی خاص به حال و هوای کافی شاپ می بخشد.

همچنین برای سقف و دیوارها نیز از رنگ های کمرنگ و خنثی استفاده می گردد. اگر توجه بیشتری به سقف رستوران خود داشته باشید دیگر به وسایل زیادی جهت تزئین فضای رستوران نخواهید داشت. فرهنگ و تاریخ این شهر نیز بسیار غنی می باشد و مسافران زیادی برای آشنایی بیشتر به این شهر سفر می کنند. کشور مراکش یکی از کشورهایی است که به دلیل داشتن تاریخی کهن و غنی و همچنین طبیعتی قابل تأمل هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. شاید در این میان با برخی عناصر تاریخی و فرهنگی شهر طنجه مراکش هم آشنا شدید. طراحی داخلی و دکوراسیون این مورد از بهترین رستوران های همگی کار همین بانوی مهربانی بوده که دیوارهای رستورانش را با عکس هایی از هنرمندان شهیر مراکش پر کرد.

در طراحی رستوران نوع و سبک غذایی که سرو می شود در طراحی فضای رستوران تاثیر گذار است. معمولاً از باغ رستورانهای سنتی به دلیل این که یادآور بسیاری از خاطرات هستند، استقبال بیشتری میشود. این رستوران که به جز روزهای دوشنبه از ساعت نه صبح تا یازده و نیم شب به مشتریان خود سرویس می دهد، دارای تلویزیون، پارکینگ و اینترنت بی سیم است. هرچند که این رستوران ساعت کاری و شماره تلفن مشخصی ندارد اما پیدا کردن این رستوران در شهر طنجه کار سختی نیست زیرا در کنار یک صخره واقع شده و همین موضوع کاملا آن را برای گردشگران مشخص می سازد. در صورتی که شما علاقمند به صرف شیرینی و قهوه هستید می توانید هر روز از ساعت 7 صبح تا 12 شب ، هر زمان که مایل بودید به این کافه مراجعه نمایید. زمانیکه در این رستوران هستید مطمئن باشید که احساس رضایت و لذت بخشی از یک رستوران محلی را خواهید داشت که با منظره زیبا و غذاهای محلی خوب حسی رویایی را برای شما به ارمغان می آورد و یکی از بهترین رستوران های طنجه به شمار می آید. در ال موراکو که یکی از معروف ترین رستوران های طنجه بوده، می توانید انواع غذاهای مدیترانه ای و مراکشی را مزه کنید و لذت ببرید.

این رستوران به خلیج طنجه مشرف است و منظره فوق العاده ای را پیش چشمان شما به تصویر می کشد. تنوع غذایی در این رستوران نیز بسیار زیاد است غذاهایی مانند اردک، حلزون، صدف و استیک برای شما سرو می شود و یکی از برترین رستوران های طنجه می باشد. پس در صورتی که شما هوس خوردن غذاهای ایتالیایی را دارید و شهرت آن به گوشتان رسیده، باید برای رفتن به یکی از برترین رستوران های طنجه سریعأ دست به کار شوید. با ورود به رستوران لو ناباب با فضایی که به رنگ سفید طراحی شده و دکوراسیون و پرده هایی سنتی حس ورود به یک خانه مراکشی را برای شما تداعی می کند و خوردن غذا با طعمی کاملا خانگی نیز این احساس را در شما در یکی از برترین رستوران های طنجه بیشتر خواهد کرد.

عامل دیگر در طراحی فرم هماهنگی با محیط یا بستری است که رستوران آنجا قرار دارد. فضای داخلی با هدف افزایش روابط اجتماعی و حفظ سبک طراحی داخل انبار شکل گرفته است. به طور خلاصه، طراحی فضا باید در تناسب و هماهنگی کامل با ویژگی های انسانی باشد. در زمینه رنگ، سبک و متریال، برای هر کافه باید کار منحصر به فردی انجام شود. دیوارهای رستوران هنر و خوراک شناسی هر کدام به سبکی از هنر مدرن تزئین شده اند و لوسترهای آویزان از سقف، از دیگر جذابیت های بصری این رستوران است. این کافه که در واقع سبکی مدرن دارد، دارای دو فضای بیرونی و درونی بزرگ برای نشستن است. همچنین این رستوران دارای دو فضای داخلی و خارجی برای نشستن است. زمانیکه به این رستوران وارد می شوید، خانمی که صاحب رستوران است و همچنین طراح داخلی و دکوراسیون این رستوران نیز می باشد، مستقیما برای خوش آمد گویی پیش شما می آید. دکوراسیون هافا از زمان تاسیس آن در سال 1921 میلادی تاکنون تغییری نکرده و با ورود به این رستوران شهر طنجه مراکش انگار وارد بخشی از تاریخ شده اید. شاید در ابتدا قیمت غذاها کمی گران به نظر برسد، اما پس از یکبار امتحان کردن، متوجه خواهید شد قیمتها در مقایسه با حجم و طعم غذا بسیار معقول و منصفانه است.