تعمیر و سرویس خشک کن آراسرویس | سناپویان

تعمیر و سرویس خشک کن آراسرویس | سناپویان

اگر اجزای برد کنترل داخلی، سیگنال های سنسور را به درستی تشخیص ندهند، ممکن است خشک کن شروع به کار کند؛ اما در حین کار متوقف شود. در این مواقع برای تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. همکاران ما در این نمایندگی تلاش می کنند با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما را فراهم سازند. فروش جدیدترین محصولات Samsung به صورت اورجینال، تعمیرات سامسونگ و نیز سرویس های گسترده ی پس از فروش، اصلی ترین خدماتی هستند که با مراجعه به نمایندگی رسمی سامسونگ، می توانید از آنها بهره مند شوید. پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند. با توجه به این که هوا از قسمت بالایی دستگاه وارد بخش گرمکن می­شود ممکن است در اثر گذشت زمان مقداری گرد و خاک بر روی پره­های رادیات و یا لمنت برقی بنشیند.

  • یاتاقان های موتور آسیب دیده، نوار پاره یا فرسوده دستگاه و آسیب به پمپ تخلیه یا قسمت موتور، از جمله مواردی هستند که در مرحله خشک شدن باعث ایجاد تولید صدا می شوند.
  • مجموعه تهران سرویس با ارائه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در منزل به شما این امکان را میدهد تا در سریع ترین زمان ممکن لباسشویی خود را تعمیر شده تحویل بگیرید و هرچه زودتر شروع به شستشوی البسه خود نمایید.
  • با تولید هوای گرم و جریان آن داخل درام خشک کردن صد در صدی لباس‌ها انجام میشه.
  • حتی ممکن است به دلیل شل شدن پیچ و مهره درب خشک کن به خوبی قفل نشود.

تمام دلایل ذکر شده بر عملکرد خشک کن ماشین لباسشویی تاثیرگذار بوده و هرگونه اختلال در آن منجر به عدم عملکرد خشک کن لباسشویی سامسونگ می شود. لازم به ذکر است که علت این مشکل در مدل های مختلف ماشین لباسشویی با یکدیگر تفاوت دارد. برای مثال در برخی از مدل های ماشین لباسشویی خرابی تسمه باعث خیس ماندن لباس ها و اختلال در کارکرد تعمیر خشک کن لباسشویی سامسونگ می شود.

تعمیر خشک کن بوش

یاتاقان های موتور آسیب دیده، نوار پاره یا فرسوده دستگاه و آسیب به پمپ تخلیه یا قسمت موتور، از جمله مواردی هستند که در مرحله خشک شدن باعث ایجاد تولید صدا می شوند. پاناسونیک، پارس خزر، سایا، مکسی، دسینی، فوما و… ازجمله برندهای تولید کننده این وسایل می‌باشند . تمامی برندهای موجود در وسایل را میتوان به کمک دیجی تعمیر، تعمیر نمود. تعمیر میوه خشک کن در مدل‌ها و برندهای مختلف توسط این مجموعه میتواند برای شما مزیت‌های بسیار زیادی داشته باشد. در لباسشویی‌ ال جی LG این قابلیت رو با اسم wash+dry روی پنل می‌بینید.

اطلاعات تماس:

به همین خاطر اگر شیرهای حوله خشک کن شما نیز دچار نشتی شده‌اند، باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر حوله خشک کن خودتان اقدام کنید و مشکلات به وجود آمده را برطرف کنید. این مشکل برخی اوقات ممکن است به دلیل شل شدن شیر رخ دهد که با استفاده از کمی نوار تفلون و سفت کردن شیر موردنظر قابل حل است اما برخی اوقات ممکن است شیر حوله خشک کن دچار خوردگی شده باشد که باید آن را تعویض نمایید. در این شرایط آب گرم از حوله خشک کن خارج می‌شود و در دراز مدت مشکلاتی را برای آن به‌وجود می‌آورد. خروج آب گرم از رادیاتور باعث می‌شود که دمای آن به اندازه کافی بالا نرود. اگر متوجه سوراخ شدن حوله خشک کن شدید، برای تعمیر آن باید محل سوراخ را به شکل مناسبی ترمیم کرده و بپوشانید.

تعمیر اوکی؛ مرکز تخصصی خدمات لوازم خانگی

حتما میدانید که لباسشویی جنرال الکتریک از قطعات مختلف و زیادی تشکیل شده که یکی از مهم ترین این قطعات خشک کن می باشد. برای سرویس خشک کن جنرال الکتریک خود با نمایندگی مجاز و تعمیرگاه رسمی لباسشویی جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید. تعمیرکاران ما با داشتن سالها تجربه در سرویس خشک کن جنرال این کار را به بهترین نحو ممکن و در سریع ترین زمان برایتان انجام خواهند داد. خرابی میکروسوئیچ درب، یکی دیگر از دلایل خرابی و تعمیر خشک کن لباسشویی است. اگر این قطعه آسیب ببیند، ماشین لباسشویی در هر مرحله ای از فرایند شستشو، با مشکل مواجه می شود.