آیتول باتری، تعویض رایگان باتری در محل | نکاس باتری

آیتول باتری، تعویض رایگان باتری در محل | نکاس باتری

از آمپر باتری های 100 آمپر تا 200 آمپر دارای 18 ماه گارانتی تعویض هستند. از آمپر باتری های 28 آمپر تا 65 آمپر دارای 15 الی 18 ماه گارانتی تعویض هستند. از آمپر باتری های 4.5 آمپر تا باتری 18 آمپر دارای 12 ماه گارانتی تعویض هستند. برای 206 باتری برنا خریدم حدودا بعداز 5 سال خراب شد و تعویض کردم.

  • هر باتری تا محدوده مشخصی توان پاسخگویی به نیازهای الکتریکی خودرو را دارد و پس از آن طی زمان کوتاه‌تری تخلیه می‌شود.
  • باتری یک ماده مصرفی است و جهت حفظ سلامت خودرو میبایست در یک دوره زمانی مشخص تعویض گردد.
  • به همین دلیل این نوع باطری ها را باطری های بدون نیاز به مراقبت می نامند (Maintenance free).

تولیدات صبا باتری جزو محصولات اقتصادی بازار باتری ایران میباشند. صبا باتری هم باتری های خودرویی و هم باتری های صنعتی تولید مینماید. در جهت خرید باطری ماشین جدا از آمپر شما باید به عوامل و فاکتور های دیگری هم توجه داشته باشید. همه این عوامل و فاکتور ها خرید شما را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار می دهند. داشتن گارانتی و پشتیبانی معتبر یکی از همین موارد به حساب می آید.

باتری صبا باتری

البته امروزه خودروها به سیستم‌های هشداردهنده‌ای مجهز هستند که بلافاصله پس از خاموش کردن خودرو روشن بودن چراغ‌ها را اعلام می‌کند. این مدت‌زمان بسته به شرایط آب و هوایی و نوع عملکرد خودرو متغیر است. درمجموع، موارد زیر در کاهش عمر این قطعه تاثیر گذارند و می‌توان با رعایت نکاتی ساده موجب افزایش دوام آن شد. باتری‌ها پس از استارت خودرو بخش زیادی از شارژ خود را از دست می‌دهند و برای شارژ مجدد توسط دینام به زمان نیاز دارند. حال اگر خودرو دائما در مسیرهای کوتاه خاموش و روشن شود باتری نه تنها زمانی برای شارژ مجدد نمی یابد بلکه برای استارت جدید نیز بخشی از ظرفیت خود را از دست می‌دهد. اگر بخواهیم  در زمانی که دینام جریان تولید نمی کند مصرف کننده ای را به کار اندازیم، از باطری استفاده می‌کنیم چون نیروی باطری به صورت یک انرژی ذخیره شده می‌باشد.

باتری‌های مناسب خودروهای داخلی

با مشاوره از باتری من بهترین گزینه مناسب خودرو خود را غرب تهران بر اساس نیاز خود برگزینید. شرکت صبا یا همان توسعه انرژی توان تامین کننده باطری خودروسازی داخل کشور می باشد. در حال حاضر تمام خودروهای تولید سایپا در خانواده پراید و تیبا و ساینا و حتی سراتو از باتری های صبا استفاده می کنند.

باطری ماشین باتری خودرو متنوع

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که اصلا چرا تشخیص میزان آمپر مناسب برای باتری ماشین اهمیت زیادی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر خودرو به یک حداقل میزان نیروی ورودی برای فعالیت نیاز دارد. فعالیت هایی همچون روشن شدن، حرکت کردن، روشن کردن رادیو، کولر و چراغ های ماشین بدون استفاده از باتری مناسب صورت نمی گیرند. اگر شما از باتری های ارزان قیمتی که آمپر مناسبی ندارند استفاده کنید، به ساختار الکتریکی ماشین خود آسیب های زیادی وارد می کنید.