گیاهان نهالستانی با ارزش ترین محصولات شهرستان سانتا کلارا باقی مانده اند

این روندی است که به نظر می رسد در اینجا باقی بماند و سوزان پترسون، صاحب مکان گیلروی Nursery Beautiful Plants، گفت که از کمک به آموزش مشتریانش که باغبانی را در طول همه گیری شروع کرده اند، لذت می برد.

بر اساس گزارش محصول سال 2021 که در 31 اوت 2021 منتشر شد، محصولات نهالستانی در شهرستان سانتا کلارا با 19 درصد رشد در سال 2021 با رشد 19 درصدی باقی ماندند. پس از آن فلفل دلمه ای با 19,172,000 دلار در رتبه سوم قرار دارد.

خوزه آگیلار اولین مکان مهد کودک را در سن مارتین افتتاح کرد و سال گذشته به خیابان کوهانسی در گیلروی گسترش یافت و پیترسون در راس مکان جدید قرار داشت. منطقه کنونی یک هکتاری مملو از گیاهان بومی و مقاوم به خشکی، از جمله هفت نوع درخت سیب، سه گونه گیلاس، و تعداد بی‌شماری ساکولنت، اسطوخودوس، بوگنویل و غیره است.

مقاله کامل را در www.gilroydispatch.com بخوانید.



منبع

در این گزارش، جوزف دوینی، کمیسر کشاورزی، گفت: محصولات مهدکودک، که شامل گیاهان خوراکی و تزئینی مانند نهال های سبزی، درختان میوه، گیاهان بستر، گل رز و درختچه، و ساکولنت می شود، در سال 2021 “بسیار قوی” را تجربه کردند که با افزایش خانه ها تغذیه می شود. باغبانی که با شروع همه گیری کووید-19 آغاز شد.