“گل های کلمبیایی روح کریسمس را در ایالات متحده پر می کنند”

لازم به ذکر است که مقصد اصلی «گل های کلمبیا» آمریکا است. در سال 2021، 78 درصد از تولید ملی به این کشور صادر شد که معادل 225000 تن بود.

این مطالعات تأیید می کند که گل ها واکنش عاطفی مثبت را افزایش می دهند و لبخند “دوشن” یا لبخند واقعی همیشه در افرادی که گل دریافت می کنند وجود دارد. بنابراین گل ها زیباترین احساسات را در وجود انسان بیدار می کنند و مکمل ایده آل برای جشن هستند. کریسمس.”



منبع “نمایش گل کریسمس و عشق با گل های کلمبیا.” این نام رویدادی بود که در 6 دسامبر در میامی (FL)، که در آن پرورش دهندگان گل به رهبری Asocolflores گل های خود را به نمایش گذاشتند. هدف از این نمایش نشان دادن تنوع، کیفیت و تطبیق پذیری گل های کلمبیایی و اهمیت آن ها در اجرای مراسم، عروسی ها و انواع فعالیت ها بود. مکان انتخاب شده کورال گیبلز بود، شهری واقع در شهرستان میامی داد، که با فروشگاه های متخصص در کالاهای لوکس، گالری های هنری و رستوران ها مشخص می شود.

در همین راستا، دانشگاه فلوریدا شمالی با تحقیق خود “تاثیر گل ها بر استرس” از دیگر مطالعات رفتاری انجام شده توسط محققان دانشگاه هایی مانند هاروارد و تگزاس A&M حمایت می کند که به این نتیجه رسیده اند که افزودن گل به محیط های داخلی باعث تقویت احساسات می شود. ، خلاقیت را تشویق می کند و حتی انرژی افراد را فعال می کند.

طبق مطالعه‌ای که توسط مرکز تحقیقاتی Pew، یک شرکت معتبر در زمینه تحلیل روند، کریسمس در آمریکای شمالی یکی از تعطیلات اصلی سال است و تخمین زده می‌شود که از هر 10 آمریکایی 9 نفر آن را جشن می‌گیرند. “جشن کریسمس در ایالات متحده یک سنت بسیار قوی است و به دلیل چندفرهنگی که در آن کشور وجود دارد، به روش های مختلف جشن گرفته می شود. ما از همه مردم، صرف نظر از اصل و نسب یا آداب و رسوم خود در این تاریخ، می خواهیم که او را با او همراهی کنند. سولانو گفت: بازار ایالات متحده بسیار بزرگ است و اگرچه خریدار اصلی ما است، فرصت های رشد بیشتر بسیار جالب است.

برای اطلاعات بیشتر:
آسوکول فلورس
www.asocolflores.org

این فعالیت به فعالیت هایی که اخیراً در ژاپن و کره برگزار شد اضافه شد، جایی که قدرت عاطفی گل های ما شگفت زده شد و در شبکه های اجتماعی ترند شد.

“نمایش گل کریسمس و عشق با گل های کلمبیا” بخشی از یک استراتژی موقعیت یابی برای پرورش دهندگان گل است که به دنبال تسخیر بازارهای جدید، تحکیم بازارهای موجود و ایجاد روابط است تا گل ها به طور فزاینده ای شناخته شوند و مصرف شوند.

بر اساس این مطالعه، گل‌ها تأثیر بلندمدت مثبتی بر خلق و خو دارند، به ایجاد ارتباطات صمیمی و بهبود سطح روابط با خانواده و دوستان کمک می‌کنند.

ما این رویداد را در میامی با حمایت وزارت کشاورزی و انکشاف دهات برگزار کردیم. نتیجه بهتر از این نمی توانست باشد. به لطف این نمایش گل، سازمان دهندگان مشهور عروسی و هماهنگ کنندگان رویداد را از ایالات متحده جمع آوری کردیم. بنابراین، ما آگوستو سولانو گفت: به ایجاد ارتباط بسیار قوی بین این دو بخش و متخصصان آنها در آن کشور با گل های ما، در این مورد، برای کریسمس ادامه می دهیم. علاوه بر این، ما قدرت عاطفی آنها را با آنها به اشتراک می گذاریم و یک رابطه بسیار قوی را برای سال 2023 تحکیم می کنیم.” ، رئیس Asocolflores.

قدرت عاطفی گل ها در کریسمس
گل ها تاثیر فوری بر شادی دارند. این واکنش جهانی است و در همه گروه های سنی رخ می دهد، همانطور که توسط دانشگاه راتگرز در نیوجرسی در “مطالعه تاثیر عاطفی گل ها” بر روی 150 شرکت کننده در سنین، قومیت ها و مشاغل مختلف انجام شد.

“در این نوع برخورد، ما همیشه هدف دوگانه ای داریم. اول از همه، به یاد داشته باشید که با دادن آنها یا استفاده از آنها به عنوان تزئین در انواع رویدادها، بازنمایی جهانی عشق، اشتیاق و احساسات خوب از طریق رنگ های آنها به اشتراک گذاشته می شود. ، شکل ها و بافت ها در عین حال که رفاه عاطفی را برای مردم فراهم می کند. ثانیاً نشان دادن اینکه کسب آنها از کار دویست هزار کارمند رسمی اعم از مستقیم و غیرمستقیم که در مناطق روستایی ما در تولید خود فعالیت می کنند حمایت می کند.” آسوکول فلورس.

حدود 80 نفر در میان گلفروشان، واردکنندگان و برگزارکنندگان مراسم عروسی و رویدادها در آمریکای شمالی شرکت کردند. گل های رز، میخک، پامپوم، ادریسیا و آلسترومریا از جمله گونه های دیگر در این نمایشگاه به نمایش درآمدند و حاضران این فرصت را داشتند تا با روندهای جدید جهانی در دسته گل آشنا شوند و چیدمان کریسمس خود را بسازند.