پلت فرم آموزشی کنترل زیستی دیجیتال برای افزایش کارایی محصول

کشاورزی بیولوژیکی یک بخش به سرعت در حال رشد است که جایگزین های ایمن و پایدار برای مواد شیمیایی کشاورزی معمولی ارائه می دهد. متأسفانه، زمانی که بسیاری از محصولات کنترل زیستی برای اولین بار راه اندازی شدند، کاربران نهایی متوجه نشدند که این فناوری ها ممکن است شامل موجودات زنده باشد، و توجه کمی به عوامل محیطی یا سایر عواملی که می توانند بر عملکرد تأثیر بگذارند داده شد. آموزش به کاربران نهایی بخش مهمی از موفقیت بخش کنترل زیستی است. با این حال، همه گیری جهانی اخیر، فشارهای زمان و هزینه، و تعداد زیاد کشاورزان، پرورش دهندگان، باغبانان و سایر کاربران نهایی به این معنی است که ارائه آموزش فردی می تواند دشوار باشد. آموزش الکترونیکی دیجیتال یک راه حل ارائه می دهد که به کاربران نهایی امکان می دهد با سرعت و زمان خود یاد بگیرند و به آنها انعطاف پذیری برای استفاده از دوره های مربوط به تعهدات خود می دهد.

با دوره‌های آموزشی بیشتری که به زودی به پلتفرم اضافه می‌شود، پلتفرم آموزشی دیجیتال با «کاربرد حشره‌کش‌های بیولوژیکی: دوره‌های آموزشی نماتدهای بیماری‌زا حشره‌زا در دسترس» افتتاح می‌شود. نماتدهای حشره پاتوژن نوعی از نماتدهای مفید هستند که به صورت تجاری در دسترس هستند و مراقبت و کاربرد مناسبی دارند.

دکتر انصاری همچنین گفت: ما از راه اندازی این پلتفرم آموزشی دیجیتال بسیار هیجان زده هستیم. سه دوره اول قبلاً در Bionema با بازخورد بسیار مثبت آزمایش شده اند، بنابراین می دانیم که آنها می توانند کمک بزرگی به کاربران نهایی باشند. از آنجایی که می‌توانیم این پلتفرم را برای پوشش موضوعات بیشتر، از جمله بهترین رویکردها برای محرک‌های زیستی، کودهای زیستی، و کشاورزی ارگانیک توسعه دهیم، امیدواریم منبعی عالی برای کاربران نهایی ارائه دهیم که مستقیماً مقبولیت و پذیرش را افزایش می‌دهد. رشد بخش کنترل زیستی.

بیوکنترل ها اساساً موجودات زنده ای مانند نماتدها، قارچ ها، باکتری ها و حشرات مفید هستند. درک بهترین روش استفاده از آنها مهم است. نحوه نگهداری، استفاده و استفاده از آنها بسیار مهم است. بدون مراقبت مناسب، ممکن است آنطور که باید عمل نکنند.

برای اطلاعات بیشتر:
بیونما
شماره اتاق، 009، موسسه علوم زیستی 1، پارک سینگلتون، دانشگاه سوانسی، سوانسی، SA2 8PP
606916 1792 +44 (0).
[email protected]
bionema.com/training/آموزش-دیجیتال/
bionema.com



منبع

دکتر مینشاد انصاری، بنیانگذار و مدیرعامل Bionema Group Ltd، توضیح داد: “فناوری های بیولوژیکی می توانند حتی موثرتر از مواد شیمیایی معمولی باشند، من دائما با کاربران نهایی ملاقات می کنم که این مزایا را نمی بینند. یعنی تا زمانی که در درک نحوه بهترین استفاده از این محصولات کمکی دریافت کنند. ما در سال 2017 برای کمک به مشتریان خود اولین آموزش کلاس درس را توسعه دادیم و راه اندازی کردیم و اکنون بسیار خوشحالم که یک پلت فرم آموزشی دیجیتالی را ارائه می دهم که نیازی به حضور حضوری ندارد.

گروه Bionema با مسئولیت محدود یک پلت فرم آموزشی کنترل زیستی دیجیتال جدید راه اندازی کرده است تا به کاربران نهایی کمک کند تا پتانسیل محصولات مبتنی بر بیولوژیکی بسیار موثر خود را که از محصولات محافظت می کنند و به طور طبیعی بهبود می بخشد، به حداکثر برسانند.

Bionema یک توسعه‌دهنده و سازنده فناوری کنترل زیستی است که پلتفرم آموزشی دیجیتالی را برای توزیع‌کنندگان تجاری و کاربران نهایی مانند پرورش‌دهندگان، کشاورزان، باغداران، مدیران دوره‌ها، زمین‌بان، جنگل‌بانان، کشاورزان و متخصصان مدیریت یکپارچه آفات (IPM) توسعه داده است. چه در حال حاضر از کنترل زیستی استفاده می کنید، یا در حال آماده شدن برای جابجایی از مواد شیمیایی هستید، و می خواهید در مورد آخرین رویکردهای بهترین روش برای به دست آوردن حداکثر کارایی از محصولات بیولوژیکی بیشتر بدانید، این دوره ها می توانند به شما کمک کنند تا نتایج پایدار خود را به روشی مقرون به صرفه و راحت بهینه کنید. .