ما به گیاهان کمک می کنیم تا با خشکی و تنش شوری کنار بیایند.

اینتراهورتی به عنوان تولید کننده محلول های بهداشتی و مواد مغذی، تخصص لازم را برای رسیدگی به چالش هایی دارد که در حال حاضر بازار با آن مواجه است. مانند خشکسالی که در کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا تجربه شده است. با این حال، کاهش مصرف آب نیز در هلند بسیار مهم است. Claudia Weick، مدیر فروش فنی در Intrahorti، می گوید: “ما در حال توسعه راه حل هایی برای کمک به گیاهان برای مقابله با این شرایط هستیم. تنش شوری مسئله دیگری است، به ویژه در آسیا، جایی که آب شور به طور فزاینده ای به داخل کشور نفوذ می کند.”

کلودیا توضیح می دهد که تشویق گیاهان به استفاده موثرتر از آب به رفع این مسائل مربوط به آب کمک می کند، “به عنوان مثال، هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که می توان به جای دو لیتر آب تنها با یک و نیم لیتر آب به همان بازده رسید.”

جست‌وجوی این راه‌حل‌ها اغلب طولانی و شدید است.” با ایده‌های مختلفی شروع می‌شود که سپس توسعه و تحقیق می‌شوند. در Hortilab خود، محصولات مختلفی را برای انجام مطالعات اکتشافی اولیه کشت می‌کنیم. در کارخانه و فضای اداری جدیدمان، ما خواهیم داشت. یک Hortilab گسترده‌تر که در آن واقعاً می‌توانیم محدودیت‌ها را پشت سر بگذاریم. به عنوان مثال در زمینه دما. صنعت از ما خواهد شنید.”

ضد عفونی موثر با تمیز کردن کامل شروع می شود
کلودیا تأکید می‌کند که ضدعفونی مؤثر با تمیز کردن کامل شروع می‌شود: «تمیز کردن 99 درصد میکروبیوم را از بین می‌برد و ضدعفونی کردن از آخرین درصد مراقبت می‌کند.

یک برند مجزا برای باغبانی
در نهایت، او به یک سوال متداول پاسخ می دهد: نام های مختلف Intracare به چه معناست؟ کلودیا توضیح می دهد، “اینتراهورتی نام شعبه باغبانی در شرکت Intracare است. خود اینتراکیر بیش از بیست سال است که به عنوان تولید کننده محصولات بهداشتی، مواد غذایی و داروهای دامپزشکی برای دامداری فعالیت می کند. ما اینتراهورتی را راه اندازی کردیم تا خدماتی را ارائه دهد. پرورش دهندگان.”

علاوه بر این، نام های تجاری Intra Hydrocare و Intra Hydropure نیز وجود دارد. “Intra Hydropure به طور ویژه برای بخش باغبانی توسعه یافته است، دارای ثبت بیوسید گسترده است که مطابق با قوانین اروپایی است. این محصول کاملاً برای آینده آماده شده است. با تمایز بین نام های تجاری مختلف، ما بهترین اطلاعات و اطلاعات را در اختیار پرورش دهندگان قرار می دهیم. پیشگامان در رشد آینده نگر.”


کلودیا ویک و اگبرت بوک در HortiContact 2024

برای اطلاعات بیشتر:
کلودیا ویک
Intracare
Voltaweg 4
5466 AZ
Veghel، هلند
T +31 (0)413 354 105
M +31 6 120 36082
[email protected]
www.intrahorti.com

منبع