روزهای پربار در IPM شانگهای 2023

لطفاً اگر اخباری برای به اشتراک گذاشتن دارید یا در حال راه اندازی موارد جدید در نمایش هستید، برای ما ایمیل ارسال کنید.



منبع

جمعیت در غرفه گل پیوسته در حال حرکت بودند. Phalaenopsis، بروملیا، گل رز، سنبل، میخک و بسیاری دیگر توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد. توجه نسبتاً جدید به مزارع عمودی است که چندین شرکت به نمایش گذاشته اند.

IPM شانگهای شناخته شده ترین نمایشگاه در این صنعت است و بسیاری از بازدیدکنندگان از شانس خود برای درک آخرین روندهای صنعت استفاده می کنند.

اولین نمایشگاه IPM در شانگهای پس از لغو سیاست کووید توسط چین، نشان داد که یک نمایشگاه مثمر ثمر بود زیرا این نمایشگاه به خوبی مورد بازدید قرار گرفت. برای بسیاری از شرکت ها، این اولین باری است که مشتریان، دوستان و حتی همکاران خود را به صورت آفلاین دنبال می کنند.

در روز اول نمایشگاه، سمیناری توسط سفارت هلند و دبیرخانه انجمن گل چین برگزار شد: “کشاورزی دیجیتالی نوآورانه توسعه کشاورزی پایدار را تسریع می کند.”

در شانگهای، دومین روز از Hortiflorexpo IPM Shanghai 2023، بیست و پنجمین نمایشگاه شاخص صنعت گل و باغبانی آسیا به پایان رسید. به گفته بسیاری از غرفه داران، دو روز اول سازنده و مثبت بود. از آنجایی که صنعت رشد مداوم، توقف شدید در طول همه گیری را تجربه کرد و اکنون دوباره رشد کرده است، تقاضای زیادی برای دانش و تکنیک وجود دارد.

سردبیر ما برای تهیه گزارش تصویری کامل برای www.hortidailychina.com در نمایشگاه حضور دارد.