دستگاه سوییپر و جاروبرقی برای کودکان معرفی شد



Steenks Service مفتخر است که Stefix Mini را راه اندازی کند: نسخه ای مخصوص کودکان از دستگاه های جاروبرقی و جاروبرقی Stefix موجود. به گفته این شرکت، این یک اختراع انقلابی است که به فرزندان پرورش دهندگان اجازه می دهد در تجارت خانوادگی شرکت کنند.

بر کسی پوشیده نیست که صنعت باغبانی گلخانه ای شامل بسیاری از مشاغل خانوادگی است که در آن حرفه پرورش دهنده از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. از سنین پایین، فرزندان پرورش دهندگان درگیر این تجارت هستند. نوآوری سرویس Steenks به کودکان اجازه می دهد تا به راحتی و با خیال راحت در تجارت خانوادگی شرکت کنند.

مناسب برای هر بخش
Stefix Mini از Steenks Service نه تنها برای بخش باغبانی مناسب است. این نوآوری همچنین می تواند برای مشاغل باغبانی، شرکت های تولیدی، سالن های کارخانه، گاراژها، مراکز باغ و مراکز توزیع استفاده شود.

قابل استفاده ایمن
کارآفرینان می توانند با خیال راحت فرزندان خود را به این دستگاه جدید بسپارند. این دستگاه تمام الزامات ایمنی تعیین شده بر اساس استاندارد 20240401 را برآورده می کند.

دستگاه اسکراب مینی استفیکس
پس از معرفی دستگاه جاروب استفیکس مینی، سرویس استینکس در حال بررسی احتمالات دستگاه اسکرابر استفیکس مینی است. ماشین‌های Stefix زمانی کارآمدتر عمل می‌کنند که یک نسخه کودک و بزرگسال با هم استفاده می‌شوند.

برای اطلاعات بیشتر:
سرویس استینکس
یان ون دی لارویگ 1
2678LH De Lier
T: +31(0)174-510266
[email protected]
www.steenks-service.nl

تاریخ انتشار:

منبع