جان اسکات ویلکینز به عنوان مدیر عامل جدید در Delaware Valley Floral Group منصوب شد



جان اسکات ویلکینز به عنوان مدیر ارشد اجرایی (مدیرعامل) جدید گروه گل دره دلاور (DVFG) منصوب شد که بلافاصله شروع به کار کرد. آقای ویلکینز با خود تجربه و سابقه ای در صنعت گل و گیاه به ارمغان می آورد.

ویلکینز با بیش از 30 سال خدمت به شرکت و یک سهامدار نسل سوم، کار پاره وقت در کسب و کار خانوادگی را در دوران دبیرستان آغاز کرد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه Widener در سال 1996، او کار تمام وقت خود را در DVFG آغاز کرد. او در طول مدت تصدی خود، نقش‌های رهبری اجرایی در عملیات، توزیع، فروش و فناوری اطلاعات و همچنین آخرین سمت خود به‌عنوان مدیر عملیاتی داشته است. او همچنین ابتکارات شرکتی را برای کمک به توسعه تجارت رهبری کرده است.

ویلکینز در اظهار نظر در مورد انتصاب خود، اشتیاق خود را برای این فرصت ابراز کرد و اظهار داشت: “من مفتخرم که DVFG را به عنوان مدیر عامل جدید رهبری کنم و از همکاری با شرکای جدیدمان، Staple Street Capital، و تیم با استعداد اطرافمان برای ارائه ارزش استثنایی هیجان زده هستم. به مشتریان ما.”

این اعلام در حالی منتشر می شود که جک چیدستر، مدیر عامل برکنار شده DVFG، پس از 16 سال خدمت در این شرکت، بازنشسته شد. Chidester اظهار داشت: “با صلاحیت ها و سوابق جان اسکات، من به توانایی او برای رهبری DVFG اطمینان کامل دارم. ما خوش شانس هستیم که فردی با استعداد خود را برای هدایت شرکت داریم.”

برای اطلاعات بیشتر:
گروه گل دره دلاور
dvfg.com

تاریخ انتشار:

منبع