جام جهانی Interflora به انگلستان می آید

Interflora همچنین اکنون اقدامی را که در منطقه گلفروشی برگزار می‌شود، نشان داده است، که میزبان مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی است که مطمئناً الهام‌بخش شما خواهد بود، با جلسات عملی و عملی همراه با نمایش‌های دیدنی و پر اکشن. آنها فرصتی برای دیدن برخی از پرشورترین و خلاق ترین گلفروشان حرفه ای هستند

رقیب بریتانیایی الیزابت نیوکمب از The Botanical Company در ساری نام دارد. او رقابت 80 تا از بهترین گلفروشان مستقل از بالا و پایین بریتانیا و ایرلند را شکست داد و در فینال RHS Bridgewater در جولای سال جاری تاج را به عنوان “گل‌فروش سال اینترفلورا” کسب کرد.

بلیت‌ها هم‌اکنون در www.interflora.co.uk/page/world-cup فروخته می‌شوند و برای ورود به روز بزرگسالان 28 پوند قیمت دارند. و برای هر کسی که نمی تواند شخصاً آن را انجام دهد، این رویداد همچنین در هر نقطه از جهان پخش می شود، با بلیط های دسترسی مجازی برای خرید با قیمت 15 پوند.

به عنوان کشور میزبان، Interflora UK موضوع “دنیای طبیعی ما” را به عنوان بخشی از تعهد خود به شیوه های پایدار انتخاب کرده است. از رقبا خواسته می شود که تفسیر و احترام خود را برای سیاره زمین نشان دهند، با تمرکز بر اخلاق پایدار و استفاده از عناصر طبیعی، اطمینان حاصل کنند که موادی که در طرح های خود استفاده می کنند حداقل تأثیر را بر محیط طبیعی دارند.

این رویداد نه تنها نمایشی از مهارت و طراحی هنری دیدنی خواهد بود، بلکه برای اولین بار، Interflora تصمیم گرفته است که رویداد را گسترش دهد تا یک تجربه نمایشی برای بازدیدکنندگان ایجاد کند، که می توانند منتظر غرفه های صنعتگران با غذا، نوشیدنی و خرید باشند. و همچنین سرگرمی زنده

اینترفلورا به عنوان قهرمان گل‌فروشی‌های محلی و گل‌فروشی، از 900 گل‌فروش محلی در خیابان‌های بالا و پایین بریتانیا و ایرلند حمایت می‌کند، اینترفلور همچنین فرصتی را برای نزدیک‌تر شدن به این اقدام به عنوان یک داوطلب ارائه می‌دهد. این فرصتی نادر برای برقراری ارتباط با بهترین ها در صنعت و کسب بینش از آنها خواهد بود.

جام جهانی اینترفلورا که در سال 1972 راه اندازی شد، قبلاً در ملبورن (2004)، شانگهای (2010)، برلین (2015) و فیلادلفیا (2019) برگزار شده است و فرصتی برای گلفروشان نخبه از سراسر جهان است تا خود را به نمایش بگذارند. استعداد باور نکردنی این رویداد از 7 تا 9 سپتامبر 2023 در منچستر سنترال برگزار خواهد شد.

سال 2023 همچنین صدمین سالگرد تولد اینترفلورا است و این رویداد بخشی از جشن های صدمین سالگرد را تشکیل می دهد.

این رویداد با تصاحب مکان نمادین منچستر سنترال، فرصتی است که یک بار در زندگی برای گل‌فروشان، گل‌سازان، دانش‌آموزان و در واقع هر کسی که عاشق گل و هنرهای خلاقانه است تا برخی از بهترین طراحان گل جهان را در حال کار ببینند. .

در سرتاسر جهان و ایده‌های عملی و الهامات طراحی را برای استفاده در کسب‌وکار گل‌فروشی خود، چه در حال ایجاد قطعات تجاری یا نصب رویدادها باشید، از بین ببرید. اینها توسط افرادی مانند بارت حسام قهرمان جام جهانی اینترفلورا هدایت خواهند شد.

گلفروشان در سطح جهانی از 25 کشور در شش دوره در سه روز با یک فینال بزرگ در عصر شنبه (9 روز) رقابت خواهند کرد. رقبا وظایف خلاقانه ای را برای انجام تحت شرایط زمانی سخت تعیین می کنند – برخی از آنها از قبل شناخته شده هستند و برخی دیگر به عنوان یک غافلگیری برای آزمایش سرعت فکر و بداهه پردازی ارائه می شوند. فرآیند داوری توسط Florint International هدایت خواهد شد.

اکنون بلیت‌های یک مسابقه بزرگ و معتبر طراحی گل – جام جهانی اینترفلورا – که برای اولین بار در سال 2023 به بریتانیا می‌آید، فروخته شده است.

نیک پریست، مدیر خدمات گل فروشی اینترفلورا، گفت: “این رویداد یک منظره واقعی و فرصتی برای دیدن طراحان گل در اوج کار خود خواهد بود. آنها آثار هنری کاملی خلق خواهند کرد و وظایف ما فراهم خواهد شد. آزمون نهایی اعصاب و مهارت

برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر، از جمله نحوه درخواست به عنوان یک داوطلب، به www.interflora.co.uk/page/world-cup مراجعه کنید.



منبع

“این یک فرصت عالی برای تجلیل از جامعه پر جنب و جوش از گلفروشان با استعداد و هنرمندان ماهری است که در اینجا در بریتانیا داریم – فرصتی برای یادگیری و الهام گرفتن.”