“ترکیب ها با کیت های همراه آسان است”

کیت‌های ترکیبی همراه با در نظر گرفتن پرورش‌دهنده و متناسب با نیازهای تولید شما، ایجاد ترکیب‌هایی که مصرف‌کنندگان به دنبال آن هستند را برای شما آسان می‌کند. چه کاشت ترکیب های سنتی با دو عدد از هر رقم و چه ترکیب رشد با یکی از هر رقم، گیاهان و برچسب های مورد نیاز خود را برای مونتاژ آسان دریافت خواهید کرد. کیت‌های همراه با سه سینی از 104 آستر (یک سینی برای هر گونه) به اضافه 52 برچسب کانتینر گاردن مخصوص دستور غذا وارد می‌شوند که نیاز به برچسب‌های سهام جداگانه را از بین می‌برد.

برای اطلاعات بیشترn:
چهار ستاره گلخانه
تلفن: 734-654-6420
[email protected]
www.pwfourstar.com



منبع

انواعی که با هم بهتر رشد می کنند
Four Star هر سال دستور العمل های تازه و تازه ای را به کشاورزان ارائه می دهد، همراه با کلاسیک های زرق و برق دار که موفقیت در باغ را تضمین می کند. هر دستور غذا با انواع Proven Winners طراحی شده است که با قدرت انتخاب شده اند تا با هم رشد کنند. ژنتیک برجسته، رنگ پر جنب و جوش و رشد قابل اعتماد این ترکیب ها را در خرده فروشی محبوب کرده است. پرفروش‌ترین ترکیب کلاسیک Sparkle و Glow با رنگ‌های محبوب بنفش جواهر Superbells® Grape Punch™ و Superbena Sparkling® Amethyst در خرده‌فروشی می‌درخشد. برنامه ملی دستور غذای 2023 دارای انواع قابل اعتماد و دارای شاخه های خوب با عملکرد طولانی مدت و رنگی پر جنب و جوش است، مانند بلوز خنک دریاهای مه آلود. مصرف کنندگان را برای تابستان با ترکیبات میهن پرستانه با انواع گیاهان قرمز، سفید و آبی/بنفش آماده کنید. پرفروش ترین خیابان اصلی ایالات متحده آمریکا شامل سه Supertunia® است: Mini Vista® White، Royal Velvet®، و Really Red. Fireworks کاملاً جدید دارای ویژگی Laguna® Cloud White™، Superbena® Red، و Supertunia Royal Velvet است. Spirit of America مجموعه را با دو Supertunia (مخمل سلطنتی و واقعا قرمز) به‌علاوه Snowstorm® Giant Snowflake® تکمیل می‌کند.

برنامه جدید Bundled Kits Lite برای پرورش دهندگانی طراحی شده است که ترجیح می دهند ترکیبی با سه آستر در هر ظرف تولید کنند. با این برنامه، پرورش دهندگان 104 برچسب باغ ظرف مخصوص دستور غذا را دریافت می کنند تا ترکیبات را با استفاده از یک لاینر از هر رقم رشد دهند. Four Star صدها ترکیب برای برآوردن نیازهای رو به رشد شما دارد.