باغبانان کوکنهوف اولین پیازهای گل فصل را می کارند


روز پنجشنبه، 6 اکتبر 2022، باغبانان کوکنهوف اولین پیازهای گل را کاشتند. این نشان دهنده آغاز آماده سازی برای فصل 2023 بود. طی سه ماه آینده، 7 میلیون پیاز گل با دست کاشته خواهد شد. نمایشگاه گل دوباره در 23 مارس 2023 دروازه های خود را به روی بازدیدکنندگان باز خواهد کرد.

هنگامی که اولین پیازهای گل امروز کاشته شدند، خورشید گرم پاییزی درخشید، اما همیشه اینطور نیست. 40 باغبان ما حدود 7 میلیون پیاز گل را یکی یکی، با دست، باران یا درخشش می کارند. این یک مسابقه با زمان است زیرا تمام پیازهای گل باید قبل از کریسمس کاشته شوند.

Keukenhof در سال 1949 به عنوان یک ابتکار توسط ده پرورش دهنده پیاز گل که می خواستند تجارت پیاز گل را به نمایش بگذارند، شروع به کار کرد. Keukenhof همچنان برای پرورش گل تا به امروز اهمیت دارد. صدها غرفه‌دار بهترین طیف پیاز گل خود را در Keukenhof به نمایش می‌گذارند. در سال آینده، ما از چهار غرفه‌دار جدید، از جمله Horizon Flower Family از Zwaagdijk استقبال خواهیم کرد. شعار آنها “رشد برای یک لبخند” برای بسیاری از بازدیدکنندگان خوشحال است که کوکنهوف هر بهار دریافت می کند.

حالا پیاز گل بکارید
اگر می خواهید یک باغ یا بالکن رنگارنگ بهاری داشته باشید، باید از همین حالا شروع کنید. پیازهای گل خود را بخرید و قبل از اواسط دسامبر بکارید. شما می توانید این کار را در هر تنوع یا رنگ انجام دهید، اما ترکیب خوبی از رنگ ها و انواع نیز در بهار فوق العاده است. نکته ای از طراح کوکنهوف، فرانس بییک: «می خواهید یک ترکیب خوب و گرم داشته باشید؟ اگر چنین است، از رنگ هایی مانند زرد، نارنجی، قرمز یا صورتی استفاده کنید. یا ترجیح می دهید یک چشم نواز واقعی ایجاد کنید؟ اگر چنین است، از رنگ های متضاد مانند قرمز و سبز یا بنفش و زرد استفاده کنید.’

در سال 2023، Keukenhof از 23 مارس تا 14 مه باز خواهد بود. بلیط از اواسط نوامبر به بعد از www.keukenhof.nl در دسترس خواهد بود.



منبع