گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن در عرض یک دقیقه ۴۴ میلیون دلار فروش داشت مجله اعتبارکالا

گفته می‌شود که این گوشی در یک نسخه ریبرند شده و با اسم POCO F4 GT در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. ورژن قبلی این مدل K40 gaming می باشد که قبل تر به آن پرداخته بودیم. گندم فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمت محصولات از فروشندگان اینترنتی را مقایسه می کند. استفاده‌ی شما ازاین صفحه محصول به منزله‌ی قبول قوانین این بخش است. برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.

در ردمی جدید یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی سونی IMX596 وظیفه ثبت تصاویر سلفی را بر عهده دارد. این در حالی است که در بدنه پشتی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی IMX686، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. همانند سال گذشته، امسال نیز گوشی گیمینگ شیائومی به تریگرهای فیزیکی برای بازی مجهز شده‌اند و از موتور هپتیک CyberEngine x-axis و اسپیکرهای دوگانه بهینه شده توسط JBL بهره می‌برد. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار شیائومی از گوشی ردمی K50 گیمینگ به عنوان جانشین گوشی موفق Redmi K40 Gaming پرده‌برداری کرد. گوشی جدید شیائومی از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد و برای شارژ هرچه سریع‌تر نیز با یک آداپتور ۱۲۰ وات همراه شده است.

این گوشی همچنین از رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 258 گیگابایتی UFS 3.1 k50 gaming قیمت بهره می‌برد. شیائومی در کنار مدل معمولی ردمی کی 50 گیمینگ از مدل ویژه این گوشی با تم ماشین‌های فرمول یک مرسدس نیز رونمایی کرد که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید. این مدل ویژه دارای طراحی منحصر به فرد در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و فیروزه‌ای است و نشان مرسدس را بر روی خود دارد. به غیر از این موارد، هیچ تفاوتی با نسخه استاندارد مشاهده نمی‌شود و هر دو از یک سخت افزار یکسان بهره می‌برند. جدا از پردازنده قوی و سیستم خنک کننده کارآمد، ردمی کی 50 گیمینگ به یک جفت دکمه فیزیکی تریگر نیز مجهز شده که همانند نسخه پیش حالت کشویی دارند و در حالت عادی داخل بدنه قرار دارند و مزاحمتی ایجاد نمی‌کنند.

  • علاوه بر نسخه استاندارد که در رنگ‌ های نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود، نسخه محدود دیگری از Champion با دستگاه وجود دارد که با همکاری تیم Mercedes-AMG F1 طراحی شده است که البته قیمت آن کمی بالاتر است.
  • همچنین شیائومی برای آن از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED استفاده کرده که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن FHD+ بهره می‌برد.
  • شیائومی اخیراً گوشی‌ k50 gaming را معرفی کرده است که اولین گوشی از این خانواده است که وارد بازار شده است.
  • صفحه نمایش این گوشی از HDR10+ پشتیبانی میکنه و کیفیتش قطعا رضایتتون رو جلب میکنه.
  • در حالی که مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن، با قیمت ۵۶۸ دلار به فروش می‌رسد و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی آن نیز ۶۱۵ دلار است.
شیائومی اخیراً گوشی‌ k50 gaming را معرفی کرده است که اولین گوشی از این خانواده است که وارد بازار شده است. گوشی کی ۵۰ گیمینگ یک مدل انحصاری برای چین است ولی با رام گلوبال برای سایر کشور ها قابل استفاده می باشد. لنز اصلی 64 مگاپیکسلی گوشی از نوع Sony IMX686 است و از ماکسیمم رزولوشن 6944 × 9248 پیکسل پشتیبانی می‌کند. یک دوربین 8 مگاپیکسلی 120 درجه اولترا واید و دوربین 2 مگاپیکسلی تله‌فوتو هم تنظیمات دوربین را تکمیل می‌کنند.

شیائومی تو بخش طراحی Redmi K50 Gaming خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و این گوشی از نظر ظاهری خیلی به نسل قبلیش یعنی K40 Gaming edition شباهت داره و در کنار یه حس گیمینگ، حس کلاسیک بودن هم بهتون منتقل میکنه. پنل پشتی و جلوی این گوشی با گوریلا گلس ویکتوس محافظت میشه تا از نظر مقاومت گوشی یکم خیالتون رو راحت کنه. نسخه پایه ردمی K50 Gaming با ۸ گیگ رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 3.1 با قیمت ۵۲۰ دلاری عرضه خواهد شد و مدل‌های ۱۲+۱۲۸ گیگابایتی و ۱۲+۲۵۶ گیگاباتی این گوشی نیز به ترتیب ۵۶۷ و ۶۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. انرژی مورد نیاز برای بازی کردن با این گوشی توسط یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که به گفته شیائومی در تنها ۱۷ دقیقه شارژ خواهد شد. شیائومی همچنین در هنگام معرفی این گوشی، یک دمو پخش کرد که نشان می‌داد حتی در هنگام انجام بازی MOBA، گوشی در ۳۷ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

قاب سیلیکونی محافظ لنزدار شیائومی Redmi K50 Gaming

گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن در عرض یک دقیقه ۴۴ میلیون دلار فروش داشت مجله اعتبارکالا ردمی کی 50 گیمینگ از نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن +FHD برخوردار است. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز و حساسیت لمسی 480 هرتز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر ردمی کی 50 نسخه گیمینگ باید به طیف رنگی DCI-P3، پشتیبانی از +HDR 10 و MEMC اشاره کرد. هنوز خبری از زمان عرضه ردمی کی 50 گیمینگ در خارج از چین نیست، اما حدس می‌زنیم که شیائومی از سیاست سال گذشته خود پیروی کرده و این گوشی را تحت عنوان «پوکو اف 4 جی تی» وارد بازارهای جهانی کند. رابط کاربری MIUI برای بازی مناسب است و گزینه هایی برای گیمران در اختیار گذاشته است تا کاربران از گوشی گیمینگ خود بالاترین استفاده را داشته باشند. اگه اسپیکر مکالمه رو فاکتور بگیریم، 4 تا اسپیکر بالا و پایین گوشی تعبیه شده که شرکت JBL زحمت ساختنشون رو کشیده پس باید هم ازش انتظار یه کیفیت عالی رو داشته باشیم!

گوشی موبایل شیائومی ردمی ۱۰ Xiaomi Redmi 10 ظرفیت 128GB