باربرها پرچم را برای شاخ و برگ به اهتزاز در می آورند

برایان پورتر بخشی از نسل چهارمی بود که تجارت شاخ و برگ خانواده اش را در بازار اداره کرد. بازار گل مدت ها قبل از شروع کار در اینجا در سال 1990 در خون او بود. او داستان شرکتی را که اکنون به سادگی به عنوان شاخ و برگ پورترز شناخته می شود به بازار تایمز می گوید و به وضعیت فعلی بازی نگاه می کند.

بیایید از جایی شروع کنیم که همه چیز شروع شد – پورترها چگونه وارد این تجارت شدند؟

در اوایل قرن بیستم، پدربزرگ من، آرون پورتر، یک کلکسیونر پر بود و از ساسکس به لندن تحویل می گرفت. یک روز صبح، او فعالیت در کاونت گاردن قدیمی را دید، رفت و نگاهی انداخت و متوجه شد که آنها مقداری شاخ و برگ بریده می فروشند. او فکر کرد “مقداری از آن در نزدیکی من وجود دارد” و پس از چند گفتگو، شروع به فروش شاخ و برگ به تاجران در بازار کرد. از همان ابتدا، او تصمیم گرفت در سال 1910 موضعی اتخاذ کند و ابتدا محصولات خود را بفروشد و سپس محصولاتی را که توسط افراد دیگر به او عرضه شده بود بفروشد.

این تجارت با نام Aaron Porter & Sons آغاز شد و در اوج خود، او پنج مغازه در بازار داشت. بازار گل نسبتاً کوچک بود و آنها از املاک اطراف کاونت گاردن، نه در میدان اصلی، جایی که تاجران میوه و سبزیجات فعالیت می کردند، می فروختند.

او پنج پسر داشت که در این تجارت کار می کردند، از جمله پدربزرگم رونالد، و زمانی که هارون در سال 1948 درگذشت، تجارت پر رونقی را ترک کرد. اگر راستش را بخواهم، برادران پدربزرگم بیشتر علاقه مند بودند که از پیوند سخت پدرشان بهره ببرند و همه پول را خرج کردند و عمری کردند! از سوی دیگر، پدربزرگ من به مدیریت این تجارت دست زد و سپس در اوایل دهه 60 به تنهایی کار خود را آغاز کرد و رونالد پورتر و پسران را خلق کرد. متأسفانه، او در اوایل دهه 50 زندگی اش، در سال 1966، درگذشت، زمانی که پدرم برایان و عموی چارلی آن را به عهده گرفتند.

منبع