افزایش قیمت کربن فدرال نزدیک به 24 میلیون دلار هزینه کربن اضافی را بر بخش گلخانه تحمیل خواهد کرد.



با نزدیک شدن سریع به ضرب الاجل اول آوریل برای افزایش مالیات کربن، نیاز به گفتگوی معنادار و راه حل های عملی هرگز بیشتر از این نبوده است. چنین اقدامی نگرانی زیادی را در میان تولیدکنندگان گلخانه ایجاد کرده است، زیرا FVGC در خط مقدم برای افزایش آگاهی و ایجاد تغییر در سیاست قرار دارد. لیندا دلی سانتی، مدیر اجرایی انجمن پرورش دهندگان گلخانه BC، می گوید: «در روز دوشنبه، 1 آوریل 2024، افزایش قیمت کربن فدرال نزدیک به 24 میلیون دلار هزینه کربن اضافی بر بخش سبزیجات گلخانه ای در سال جاری تحمیل خواهد کرد. من به عنوان مدیر اجرایی انجمن پرورش دهندگان گلخانه بریتیش کلمبیا، از روی تجربه صحبت می کنم.

لیندا به یاد می آورد که بیش از 10 سال پیش مالیات کربن در سال قبل از میلاد افزایش یافت و چگونه در نهایت منجر به تعطیلی فعالیت او شد. “بیش از 10 سال پیش، مالیات کربن قبل از میلاد مسیح 50000 دلار در سال برای من هزینه داشت. این امر مانع از دریافت حقوق و یا سرمایه گذاری مجدد در تجارت برای چندین سال شد. پس از کشت گوجه فرنگی و فلفل برای نزدیک به 30 سال در مزارع خانوادگی ما گلخانه ای 5 هکتاری نمی‌توانست تحت فشار مالی عظیمی که در نهایت منجر به بسته شدن آن شد، ادامه یابد. من از تکرار تاریخ در سراسر کشور متأسفم. افزایش مالیات کربن در 1 آوریل امنیت غذایی کانادا را تضعیف می‌کند و همچنان به افزایش بحران‌های غذایی مصرف‌کنندگان ادامه خواهد داد. این وضعیت مستلزم یک ارزیابی مجدد فوری از سیاست مالیات کربن برای حمایت از پایداری کشاورزی کانادا است.”

مارکوس جانزن، رئیس سازمان پرورش دهندگان میوه و سبزیجات کانادا، می گوید: «در مواجهه با این چالش های بی سابقه، تولیدکنندگان ما بر سر دوراهی ایستاده اند، جایی که تصمیمات امروزی آینده کشاورزی کانادا را رقم خواهد زد. “داستان لیندا یک نمونه مجزا نیست، بلکه بازتابی از تاثیر گسترده مالیات کربن بر صنعت ما است. ما از پارلمان می‌خواهیم که با تصویب لایحه C-234 به شکل اصلی خود، سریع و قاطعانه عمل کند. انجام این کار صرفا نیست. در مورد کاهش فشارهای مالی بر روی کشاورزانمان؛ این در مورد تامین امنیت آینده امنیت غذایی در کانادا و برداشتن گامی قطعی به سمت بخش کشاورزی پایدار است. “

برای اطلاعات بیشتر:
پرورش دهندگان میوه و سبزیجات کانادا
تلفن: +1 (613) 226-4880
fvgc.ca

تاریخ انتشار:

©

FloralDaily.com
/

مخاطب

منبع