تمرکز باید بر روی خوش بینی بیشتر و تجربیات بیشتر در محل فروش باشد.

کریسمس Delights – سالن 4.0 سرسرا
محصولات آشپزی با ارتباط منطقه ای تقاضای زیادی دارند. منطقه ویژه کریسمس Delights، با ایده‌های هدایای آشپزی مانند شکلات، بیسکویت، شیرینی، چای، لیکور یا جین، بازدیدکنندگان را دعوت می‌کند تا فضای بازار کریسمس را کشف کنند و طعم آن را بچشند. این اقلام تحویل سریع به خرده فروشان پتانسیل فروش بیشتری را ارائه می دهند.

در کریسمس ورلد، بازدیدکنندگان تجاری جدیدترین تم ها و روندهای تزئینات جشن را تجربه خواهند کرد که به تجارت خرده فروشی و مراکز شهرها به طور یکسان جان می بخشد. تعداد زیادی دانش تخصصی و الهام بخش برای مجموعه های متنوع برای یک فصل تجاری موفق در دستور کار برنامه رویداد است.

Christmasworld Trends 23+ – سالن 4.1 سرسرا
اولین موردی که در مورد تم ها، رنگ ها و مواد مربوطه برای فصل آینده به میان می آید، Trend Area با Christmasworld Trends 23+ است که توسط دفتر سبک Bora.Herke.Palmisano اجرا می شود. آنها مروری بر محصولات جدید این صنعت برای تزئینات فصلی و جشن ارائه می دهند و جهت گیری را برای مجموعه مجموعه های فردی ارائه می دهند. این بار، آنها عمدتاً بر روی طراحی های کلاسیک و در عین حال غافلگیرکننده و همچنین دکوراسیون های تقریباً طبیعی و پایدار تمرکز می کنند. سه عبارت روند عبارتند از: “زیبایی ناشناخته_عجیب + مهربان”، “طبیعت آرامبخش_مراقب + دلپذیر”، و “ایده های ماندگار_شور + انگیزاننده”.

نشان‌های علاقه ویژه در غرفه‌دار و جستجوی محصول در www.christmasworld.messefrankfurt.com، در برنامه تلفن هوشمند «Christmasworld Navigator»، در کاتالوگ رسمی نمایشگاه، در غرفه‌های اطلاعاتی در محوطه نمایشگاه و به عنوان یک امضا روی غرفه ظاهر می‌شوند. .

صنایع دستی آلمانی کریسمس 24 تامین کننده از بهترین صنایع دستی “ساخت آلمان” را برجسته می کند، مانند طاق های شمعی دست ساز با کیفیت بالا، عود سوزها، فندق شکن ها، مجسمه های چینی، یا بابل های شیشه ای. اینها عمدتاً در سالن 4.1 و همچنین در سالن 5.1 یافت می شوند.

جدید! Ethical Style توسط Christmasworld به مجموعه‌ای از محصولات به‌ویژه پایدار منجر می‌شود. عرضه و تقاضا در این زمینه نیز در حال افزایش تزئینات جشن است. در سال 2023، در مجموع 41 غرفه‌دار جایزه Ethical Style by Christmasworld را از هیئت داوران مستقل از کارشناسان دریافت کردند.

Concept Decoration 35 تامین کننده حرفه ای دکوراسیون در مقیاس بزرگ و فضای باز – به عنوان مثال، مراکز خرید، مراکز شهرها، یا هتل ها – را برای چشم نوازان فصلی مشخص می کند.

Conzoom Solutions Academy – سالن 4.0، اتاق اروپا
دانش قوی شما را برای آینده آماده می کند. آکادمی راه حل های Conzoom دانش مهم صنعت و بهترین شیوه های متقاعد کننده را با سخنرانی های هیجان انگیز ارائه می دهد. کارشناسان از طیف گسترده ای از رشته ها در مورد چالش های خرده فروشی بحث می کنند و پاسخ ها و نکاتی را برای نقطه فروش فردا ارائه می دهند. این نقطه مرکزی برای تبادلات در مورد مهم ترین تحولات بازار و فراموضوعات نمایشگاه های کالاهای مصرفی، مانند پایداری، طراحی، سبک زندگی، خرده فروشی در آینده، و گسترش دیجیتال تجارت است که همه اشکال خرده فروشی را به حرکت در می آورد.

علایق ویژه راه را برای پیشنهادهای خاص نشان می دهد
سه برچسب خاص “تزیین مفهومی”، “صنایع دستی کریسمس آلمانی” و “سبک اخلاقی توسط کریسمس ورلد” بازدیدکنندگان را به شرکای تجاری مناسب راهنمایی می کند.

جدید: Ethical Style Spot – سالن 6.1
در سال 2023، همچنین برای اولین بار یک نقطه به سبک اخلاقی وجود خواهد داشت که تمرکز بیشتری بر موضوع پایداری خواهد داشت. به عنوان بخشی از این ارائه ویژه، بازدیدکنندگان تجاری جزیره‌ای مضمونی را پیدا می‌کنند که دارای محصولات غرفه‌دار به‌ویژه پایدار است – از شرکت‌های کوچک گرفته تا برندهای برتر در این بخش. با محصولات تکمیلی Ambiente و Creativeworld، تنوع و دامنه پایداری ارائه خواهد شد و محدوده محصولات جدید و تماس های تجاری تشویق خواهد شد.

سخنرانی های تخصصی توسط دفتر سبک Bora.Herke.Palmisano در آکادمی راه حل های Conzoom در اتاق اروپا سالن 4.0 در زمان های زیر برگزار می شود:

  • جمعه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ساعت 11:45 و 14:45
  • شنبه ساعت 12:45 و 15:45.

Decoration Unlimited – سالن 5.1/6.1 سرسرا
ارائه ویژه “Decoration Unlimited” توسط دو طراح هلندی Rudi Tuinman و Pascal Koeleman از 2dezign به طرز چشمگیری نشان می دهد که چگونه داستان سرایی را می توان در شرایط فعلی پیاده سازی کرد و یک تجربه شگفت انگیز در POS ایجاد کرد. تحت شعار «پایین به زمین»، آن‌ها بر مجموعه‌ای حساس از عناصر تزئینی با رنگ‌های خاکی تکیه می‌کنند و با محصولات غرفه‌داران دنیای کریسمس، نمایشی ویژه و بسیار احساسی را تداعی می‌کنند که الهام‌بخش تزئینات جدید پنجره‌ها و سطوح است.

“با توجه به چالش‌های کنونی، که همه چیز جز تشویق‌کننده هستند، تمرکز باید بر روی خوش‌بینی بیشتر و تجارب بیشتر در محل فروش باشد. با ارائه‌ها و سخنرانی‌های ویژه‌مان در آکادمی راه‌حل‌های Conzoom، ما می‌خواهیم اوا اولبریچ، مدیر کریسمس‌ورلد و دنیای خلاق، می‌گوید: بخش کالاهای مصرفی بین‌المللی انگیزه‌های جدید، روندهای پایدار و راه‌حل‌هایی برای احیای تجارت خرده‌فروشی و مراکز شهر است. بازدیدکنندگان تجاری می توانند انتظار طیف وسیعی از رویدادها و نکات برجسته را داشته باشند.

از فوریه 2023، Christmasworld همزمان با نمایشگاه‌های بین‌المللی کالاهای مصرفی، Ambiente و Creativeworld در مرکز نمایشگاهی فرانکفورت برگزار می‌شود.



منبع