یک روز تندرستی با علم باغبانی

داوطلب شدن در باغ
آیا برای سلامت روان خود به داوطلب شدن در باغ فکر کرده اید؟ دانش‌آموزان روز سلامتی را با کاشت پنسی، سبزیجات فصل سرد، و پیاز در آزمایشگاه زندگی پشت بام Talley می‌گذرانند. داوطلبان باغ در سومین شنبه هر ماه برای علف های هرز، کاشت گیاهان اضافی، بذر یکساله و انجام سایر وظایف باغبانی پذیرفته می شوند. برای ثبت نام با پروفسور آن اسپافورد تماس بگیرید. دیگر فرصت‌های باغبانی پردیس شامل پروژه باغ بارانی Kilgore Hall با جولی شرک و عضویت JC Raulston Arboretum و مدیر داوطلب Kathryn Wall است.

روز سلامتی دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی در روز پنج‌شنبه، 3 نوامبر 2022، فعالیت‌ها و فرصت‌های متعددی را برای دانش‌آموزان به ارمغان آورد تا تمرکز خود را از کلاس‌ها و تکالیف به کارهای آرامش‌بخش معطوف کنند. در حالی که گزینه‌های متعددی در سراسر محوطه دانشگاه در دسترس بود، از جمله کلاس‌های تفریحی، میزگرد بحث، و ایستگاه‌های آرامش، دپارتمان علوم باغبانی مرکز فعالیت‌های سلامت روان خود را در محوطه دانشگاه و فراتر از آن ایجاد کرد. همچنین چندین راه برای ادامه استراحت و عقب رفتن به طور مداوم وجود دارد.



منبع

از هنرستان گیاهی ایالتی NC دیدن کنید
پاییز و زمستان زمان بسیار خوبی برای برنامه ریزی بازدید از هنرستان گیاهی ایالتی NC است. در پردیس مرکزی، واقع در پشت ساختمان علمی مری آن فاکس، یک جواهر پنهان است که مکانی عالی برای خشک کردن، گرم کردن و تماشای یک گلخانه پر از گیاهان مختلف است. این محل گلخانه فقط برای دانشجویان، کارکنان و اساتید ایالت NC در ساعات کاری روزهای هفته باز است. هر از گاهی کلاس‌هایی برگزار می‌شود، پس حتماً از قبل برنامه‌ریزی کنید.

صرف چای و فعالیت های آرامش بخش
در روز سلامتی، ساختمان علمی مری آن فاکس فعالیت تقسیم گیاهان، مزه کردن سیب، نقاشی روی سنگ، چای داغ، فعالیت چاپ برگ، و درس گل اوریگامی را به دانش‌آموزان ارائه داد.

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی
www.ncsu.edu


Sydney Suits، دانشجوی کارشناسی علوم باغبانی، هنگام بازدید از باغ دوک در روز سلامتی دانشگاه ایالتی NC برای بوییدن گل‌ها توقف می‌کند.