گوشی موبایل شیائومی

دوربین ردمی نوت ۸ میتواند در نور شب به اندازه کافی خوب باشد. هر سال، مدلهای پرو سری ردمی نوت کاربران را شگفتزده میکنند. تعمیرات گوشی های شیائومی نیز توسط این مراکز غیر حرفه ای پشتیبانی میشود و افراد بسیار صرفه به خاطر قیمت پایین خدمات و یا تبلیغات کاذب آن ها، جذب این مراکز شده و گوشی موبایل خود را به آن ها می سپارند. اگر هم به ثبت تصاویر با رزولوشن کامل علاقه دارید، در اپلیکیشن دوربین باید این گزینه را فعال کنید. نکته نگران کننده در مورد Redmi note 8 pro این است که شیائومی سنسور اثر انگشت را کوچک و بسیار نزدیک به لنزهای دوربین و همچنین در داخل برجستگی تعبیه شده برای دوربین قرار داده است. هدف اصلی این امر رقابت با سازندگان چینی گوشیهای هوشمند مانند شیائومی اوپو و ویوو، ارائه گزینههای بیشتری به مشتریان خود است.

البته به مرور زمان قطعات بیشتری از گوشی های شیائومی وارد ایران خواهد شد و این مشکل حل خواهد شد . از جمله این ویژگی ها می توان به تنوع بسیار بالای محصولات در رنج های قیمتی مختلف با قابلیت و کارایی متفاوت است. رنگ سفید آن در بازار موجود است و قیمت بالایی نیز دارد که بسیاری از افراد این موضوع را جز ویژگی های منفی داک شارژ مغناطیسی اپل واچ، می پندارند. بندهای اسپرت اپل واچ، همان بندهای سیلیکونی هستند که احتمالا بیشتر اسمشان را شنیده اید. شارژر MagSafe Duo دارای یک طراحی تاشو هوشمند است که فضای بسیار کمی را در کیف شما یا حتی جیب اشغال می کند. نکته ی کوچک حائز اهمیت این است که حتی الامکان سعی کنید از برندهای معروف استفاده نمایید زیرا آنها همیشه از بهترین وسایل برای محصولات خود استفاده می نمایند.

موبایل سامسونگ

از این رو نگه دارنده ایرپاد اپل واچ از لوازم جانبی جذاب و کاربردی این ساعت هوشمند محسوب می شود که طرفداران زیادی نیز دارد. اولین مورد از محصولات جالب و کاربردی برای اپل واچ، نگه دارنده هندزفری بی سیم اپل یا همان ایرپاد ها است. قاب برجسته SPIGEN RUGGED ARMOR PRO با شارژر بی سیم اپل واچ سازگار است، بنابراین نیازی به جدا کردن آن در هنگام شارژ کردن نخواهد بود. طبیعتا داشتن یک شارژ بی سیم که بتوانید با آن به طور همزمان دو دستگاه را شارژ کنید، اتفاق بسیار خوبی است و می تواند در طول روز به شما کمک کند. این کلیدها کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند و و با داشتن نقطه فشار مشخص، میتوانید بدون مشکل تا سالها از آن استفاده کنید.

فقط برای ساعت 44 میلی متری است. برای اپل واچ شما وجود دارد که آن را منحصر به فرد و خاص می کند. از طرفی شاید بسیاری از شما نگران اندازه بند برای مچ دست خود باشید اما بندهای اسپرت اپل واچ در سایزهای S/M و M/L وجود دارد و می توانید متناسب با سایز دست خود، آن ها را انتخاب کنید. اما اگر با دید بازتری به این موضوع نگاه کنیم، شما بدون این شارژر مغناطیسی، باید اپل واچ خود را با کابل های کوتاه شارژ کنید، در حالی که هنگام استفاده از این داک شارژ می توانید ساعت هوشمند خود را در حالت صاف و در حالی که بند آن باز است، یا در کنار آن نیز شارژ کنید.

خرید گوشی سامسونگ یک بار دیگر باز هم Xiaomi توانست عملکردی فراتر از فونر سایت خرید گوشی سامسونگ انتظار ارائه دهد. گوشی موبایل ردمی نوت 8 پرو xiaomi redmi note 8 pro در آگوست 2019 معرفی و در سپتامبر عرضه شد. همچنین، شیائومی فناوری مایع خنک کننده را در ردمی نوت 8 پرو به کار برده که به آن ورق گرافیت پیرولیتیک 2 لایه را هم اضافه کرده است تا در لحظههای گرم شدن دستگاه آن را 4 تا 6 درجه خنکتر کند. این صفحه نمایش با فناوری super AMOLED ساخته شده و رزولوشن تصویر در آن 1080×2400 است. اما این بار سامسونگ کتگوریهای بالاتر شبکهی 5G را به مودم این تراشه اضافه کرده است. این شارژرها از طریق ایجاد میدان مغناطیسی گوشی را شارژ میکنند. همچنین با انجام این کار به صورت برعکس نوار مذکور جمع خواهد شد. به عنوان مثال گلکسی Note 9 در ماه آگوست سال 2018 معرفی شد اما سری گوشی های گلکسی S10 در ماه فوریه سال 2019 رونمایی شدند و به همین دلیل سبک طراحی جدیدتری در آن ها دیده میشود.

خرید گوشی شیائومی

داشتن سایر لوازم جانبی مهم مثل استند و هولدر، کارت حافظه، کابلهای تبدیل، شارژر وایرلس و … اما اینکه خرید هندزفری لازم است شامل رعایت چه نکاتی باشد سوالی است بسیار مهم. اگر قدرت پردازش و باتری برای شما مهم است و میخواهید گوشی گیمینگ بخرید به گوشیهای سری بلک شارک نگاهی بیندازید. شما راهنمای خرید لوازم جانبی گوشی را تکمیل کنید. به نظر نمیرسد ردمی نوت ۸ یک میان رده عالی باشد، اما برخی از ویژگیهای آنها را دارد. حال در نیمه دوم سال 2019 برند ردمی از گوشی میان رده و اقتصادی جدید خود با عنوان ردمی نوت 8 پرو ، Redmi Note 8 Pro با مشخصات عالی رونمایی کرد.

بررسی گوشی سامسونگ با فرض اینکه درخواست خود را قبل از ساعت 5 بعدازظهر ارسال کنید، همان روز مورد را دریافت خواهید کرد. از دیگر مشخصات گلکسی A52 میتوان به Wi-Fi 802.11، بلوتوث 5.0 و درگاه Type-C 2.0 اشاره کرد. سامسونگ در گلکسی A52 از نمایشگر 6.5 اینچی سوپرامولد استفاده کرده، این نمایشگر با وجود حاشیه نسبتا ضخیمی که در اطراف آن وجود دارد، 84 درصد پنل جلویی را میپوشاند. از طرفی سامسونگ رقیب این گوشی یعنی گلکسی زد فولد ۳ را هنوز به بازار معرفی نکرده و باید منتظر باشیم و ببینیم که شرکت کرهای چه سوپرایزی برای ما در ذهن دارد. جدیدترین مدل از گوشیهای تاشدنی این شرکت هم گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ نام دارند که به تازگی راهی بازار شدهاند. این موضوع باعث شده است تا شرکت های تولیدی زیادی در حوزه لوازم جانبی این ساعت های هوشمند، فعالیت داشته باشند تا بتوانند بهترین لوازم جانبی اپل واچ را در اختیار شما قرار دهند.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

کیفیت و سطح محافظت قابها به متریال سازنده آنها وابسته است. قابها انواع مختلفی دارند. بندهای سیلیکونی اپل واچ، جنس بسیار نرم و با کیفیتی دارند که به خوبی روی مچ دست شما قرار می گیرند و حس خوبی در شما ایجاد می کنند. یکی دیگر از بهترین لوازم جانبی اپل واچ، ایر تگ های اپل هستند که به شما کمک می کند تا وسایل خود را ردیابی کنید. شما می توانید از این محصول به عنوان یک پلتفرم لمسی برای قرار دادن اپل واچ خود بر روی آن استفاده کنید و دیگر هیچ نوع نگرانی برای خش افتادن و ضربه دیدن ساعت هوشمند خود نداشته باشید. از این رو در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین وسایل جانبی ساعت هوشمند اپل آشنا کنیم تا بتوانید به زیبایی ساعت خود بیفزایید؛ پس تا انتهای مقاله با تکنوسان مگ همراه باشد.

بررسی لوازم جانبی گوشی

از طرفی شما با خرید لوازم جانبی اپل واچ (apple watch)، حس و حال تازه ای به ساعت هوشمند خود می دهید. همچنین می توانید بازی های سبک را بیش از 3 ساعت انجام دهید. اپل می گوید AirTag به گونه ای طراحی شده است که بیش از یک سال با باتری استاندارد به کار خود ادامه دهد. این دستگاه همچنین مجهز به استاندارد IP68 است بنابراین گوشی s9 میتواند تا ۳۰ دقیقه و تا عمق ۱.۵متری در برابر آب مقاومت کند، همچنین این گوشی در برابر گرد و غبار نیز مقاومت خوبی از خود نشان میدهد. بنابراین یکی از بهترین انتخاب های شما برای لوازم جانبی اپل واچ خواهد بود که علاوه بر اینکه ظاهر جذابی به اپل واچ می دهد، از صفحه نمایش آن در برابر ضربه و خراش محافظت می کند. انتخاب بین گزینههای بسیار پیچیده میتواند پیچیده شود، بنابراین در اینجا نحوه تصمیمگیری برای بهترین گوشی سامسونگ برای شما آورده شده است.