گل برای تمام 300000 قبر در گورستان ملی آرلینگتون

رامیرو پناهرهرا هفته گذشته به Stars & Stripes گفت: «این سرازیر شدن حمایت روحیه میهن پرستانه بسیاری از آمریکایی ها را نشان می دهد. او مدیر اجرایی بنیاد گل های روز یادبود، سازمان غیرانتفاعی است که مسئول اجرای سالانه گل گذاشتن روی قبور برای تعطیلات است.

همچنین، واردکنندگان از میامی در حمایت از قرار دادن گل سخاوتمندانه هستند. بسیاری از این واردکنندگان بخش‌ها/قبرهای خاصی را حمایت می‌کنند. “

در این ویدیوی زیر، تصوری از روز در گورستان ملی آرلینگتون است

تمام 300000 قبر در گورستان ملی آرلینگتون برای روز یادبود در 29 مه روی سنگ قبر آن گل گذاشته بودند.

سال گذشته، این بنیاد 280000 گل رز و دسته گل بر روی 280000 قبر و 10000 گل رز در مقبره سرباز گمنام در گورستان ملی آرلینگتون در واشنگتن دی سی قرار داد.

برای مثال CalFlowers بزرگترین شریک و حامی است. اما گل های کلمبیا نیز اسپانسر سالانه است. بنیاد گل های یادبود روز یادبود گزارش می دهد: “در واقع، 96 درصد از گل ها (ترکیبی از همه گونه ها) توسط کالیفرنیا و کلمبیا ارائه می شود. بنیاد از همه انواع فوکال ها، پرکننده ها و گل های خطی استفاده می کند.

در یک هفته قبل از روز یادبود، بنیاد گفت که آنها فقط پول کافی برای قرار دادن گل بر روی نیمی از قبرهای نظامی در گورستان دارند، اما بنیاد در چند روز گذشته قبل از روز یادبود هجوم کمک های مالی از جمله کمک دریافت کرده است. از واردکنندگان در صنعت گل. گلفروشان مختلف برای روز یکشنبه گل های یادبود بنیاد به آرلینگتون گل فرستاده اند.

برای اطلاعات بیشتر
بنیاد گل روز یادبود
www.memorialdayflowers.org



منبع

روز یادبود ایالات متحده در آخرین دوشنبه ماه می برگزار می شود. هر ساله از جانبازان تجلیل می شود. در 11 سال گذشته، بنیاد غیرانتفاعی Memorial Day Flowers گل و دسته گل هایی را بر روی قبر جانبازان در گورستان ملی آرلینگتون در واشنگتن دی سی، یکی از معروف ترین گورستان های کشور، قرار داد.