گل‌ها و هدایای بوکر برای دومین سال متوالی جایزه زیست‌محیطی را دریافت می‌کنند

مراسم اهدای جوایز در فضای رویداد جدید موزه‌های جهان لیورپول، جشنی از نوآوری در میان شرکت‌های منطقه شهر لیورپول بود. با بیش از 500 شرکت کننده، شب جوایز اتاق لیورپول یکی از نکات برجسته تقویم تجاری است و رقابت در همه دسته ها قوی است.

آنها همچنین برنده جایزه محیط زیست و آب و هوا در جوایز نوآوری اتاق لیورپول در جوایز کسب و کار 2021 شدند. برنده شدن برای دومین سال، کاری را که سال به سال انجام می دهند، بررسی می کند و هر حوزه از کسب و کار را برای بهبود مستمر بررسی می کند.

مالک جما واکرلی هنگام دریافت جایزه گفت:

وقتی از جما پرسیده شد که کسب و کار چه کاری می تواند انجام دهد تا سبزتر شود، گفت:

برای اطلاعات بیشتر:
گل و هدایای بوکر
[email protected]
www.bookerflowersandgifts.co.uk



منبع سبز شدن یعنی ایجاد تغییرات کوچک و آسان و ساختن از آنجا. من خوشحالم که اکنون مسائل سبز در دستور کار دولت قرار دارد. دسترسی به کمک و پشتیبانی بسیار آسان‌تر است: در سال گذشته، من با یک دانشجوی دانشگاه جان مورز لیورپول کار کردم تا به توسعه سیستمی کمک کنم که به فروشگاه اجازه دهد بدون کاغذ کار کند و در عین حال بهره‌وری و خدمات مشتری را نیز بهبود بخشد. دانش‌آموز اکنون می‌تواند این سیستم را به بازار ببرد، بنابراین این نه تنها به ما کمک می‌کند، بلکه به سایر گلفروشان نیز کمک می‌کند و ما بسیار خوشحالیم که در توسعه یک کارآفرین کمک کرده‌ایم. ما برنامه های بیشتری برای ادامه این مسیر پایدار داریم، پس این فضا را تماشا کنید! من سایر مشاغل را تشویق می کنم تا تغییراتی را که می توانند به نفع محیط زیست انجام دهند. همه این‌ها جمع می‌شوند و SMEها با هم واقعاً می‌توانند تأثیر زیادی بگذارند.»

ما خوشحالیم که برای دومین سال برنده جایزه محیطی تجاری مسئول اتاق بازرگانی لیورپول شده ایم. ما از سال 2015 در سفری بوده ایم تا با در نظر گرفتن عوامل محیطی و اجتماعی-اقتصادی به پایدارترین شکل ممکن کار کنیم. من خوشحالم که می بینم جوایز زیست محیطی اکنون در دستور کار جوایز جامعه تجاری رایج است. این تنها می‌تواند به افزایش کاری که کسب‌وکارها برای کمک به حفظ دنیایی که همه ما در آن زندگی می‌کنیم کمک کند. در بوکر گل و هدایا، دوستدار محیط‌زیست، جامعه‌گرا بودن و خرید مسئولانه بخشی از کاری است که ما انجام می‌دهیم و برای این کار به رسمیت شناخته می‌شویم. ما را پر از غرور می کند.»

گل‌ها و هدایای بوکر در ماسلی هیل، لیورپول، مفتخرند که بار دیگر برنده جوایز نوآوری در اتاق بازرگانی لیورپول – جایزه محیط کسب‌وکار مسئولانه 2022 شده‌اند. به رسمیت شناختن کار مستمری که برای کاهش اثرات زیست‌محیطی کسب‌وکار خود انجام می‌دهند. .

از زمان برنده شدن این جایزه در سال 2021، بوکر گل و هدایا به ارائه اقداماتی برای کاهش ردپای کربن و اثرات زیست محیطی خود ادامه داده است. مانند بدون کاغذ رفتن و شروع به کمپوست کردن زباله های سبز.