گل‌فروشان TN از کاهش قیمت‌ها پس از دستور تخلیه مغازه‌ها در باغ ویلسون، بنگالورو نگران هستند.

مقاله کامل را در www.thehindu.com بخوانید.



منبع

D. Bala Shiva Prasath، مدیر هیئت ملی باغبانی، و رئیس انجمن کشاورزان کوچک Hosur، به هندو گفت که این دستور بر مناطق گل‌پرور تامیل نادو به طور کلی، و حرکت گل‌ها از Hosur و Niligiris به طور خاص تأثیر خواهد گذاشت. بیش از 70 کامیون از مناطق Salem، Krishnagiri و Thiruvanamalai با گل به سمت بنگالورو حرکت می کنند.

گل‌هایی از Hosur، Nilgiris، Kodaikanal، Yercaud و دیگر مناطق پرورش گل در بازار Wilson Garden فرود می‌آیند قبل از اینکه به مقصدهای دیگر ارسال شوند. پس از دستور دادگاه عالی کارناتاکا برای پاکسازی بازار گل در باغ ویلسون در بنگالورو، پرورش دهندگان گل های Hosur و The Nilgiris از افت قیمت ها و زباله تولید می ترسند.

تخمین زده می شود که حکم دادگاه، بر اساس دادخواست ارائه شده توسط انجمن رفاه ساکنان باغ ویلسون، بیش از 320 مغازه را تعطیل کند که در طول سالیان گذشته دارای سوله ماشین، ساختمان های قدیمی، سوله و هرگونه سازه بتنی در باغ ویلسون بوده اند.

دادگاه عالی کارناتاکا، روز چهارشنبه، یک هفته به Bruhat Bangalore Mahanagare Palike (BBMP) فرصت داد تا تمام اماکن مسکونی را که برای فعالیت های تجاری استفاده می شد، پاکسازی کند. انتظار می‌رود این دستور به صنعت گل‌کاری که در طول سال‌ها این منطقه را به بازار گل روزانه تبدیل کرده بود، آسیب برساند.

باغ ویلسون به یک مرکز حمل و نقل گل از تامیل نادو و تنها بازاری در شهر تبدیل شده بود که به گلفروشان، مدیران رویدادها، دکوراتورها و خریداران داخلی و همچنین صادرکنندگان غذا می‌دهد.