گلفروشان برای روز ولنتاین پر سود آماده می شوند

گل‌فروشان تگزاس در جستجوی بهترین نکات تجاری، ایده‌های طراحی، و محصولات و خدمات جدید برای روز ولنتاین سودآور، روز شنبه برای انجمن گل‌فروشان آمریکایی از فروشگاه‌های خود خارج شدند.

پاتریشیا هاک از خانه بلومز هاک، سوگارلند، تگزاس گفت: “من در چندین مورد از اینها بوده ام و هر بار که می آیم، آنها بهتر و بهتر می شوند.” “من از فروشندگانی که اینجا هستند غافلگیر شدم. بلندگوها و همه افراد دیگر کار فوق العاده ای انجام دادند، به خصوص در حال حاضر با شرایطی که با آن سروکار داریم.” هاک و دیگران در طول سه جلسه صفحاتی از یادداشت برداری کردند و رویداد را پر از ایده هایی برای پیاده سازی در مشاغل خود ترک کردند.

سارا راینر از گلفروشی پرسون در گونزالس، تگزاس گفت: “من چهار صفحه یادداشت دارم.” “چگونه می خواهم همه اینها را اجرا کنم؟ عالی است!” رینر به ویژه از ارائه دریک مایرز، CPA، PFCI، از Crockett Myers & Associates، که در مورد چگونگی ایجاد برنامه های تشویقی که به ایجاد انگیزه و حفظ کارکنان کمک می کند، الهام گرفت و گفت که برای اجرای این برنامه هیجان زده است.

این رویداد در سن مارکوس، تگزاس، با حمایت شرکت Bill Doran، شامل سه جلسه آموزشی با هدف یک روز ولنتاین موفق و شامل زمان با عرضه‌کنندگان برتر صنعت گل‌های تازه، کالاهای سخت و خدمات بود.

در safnow.org بیشتر بخوانید



منبع